Pædagog/2.praktik, lidt hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg skal i 2. Praktik nu her, og jeg er mildest talt inde i en nedturs periode.. Indenfor 14 dage er min elskede hund blevet aflivet, min moster sovet ind pga cancer, og min nakkeskade fra min ulykke helt af helvedes til.. Men jeg SKAL og VIL bare starte med et godt indtryk på torsdag!!
Jeg er informeret om fra praktikstedet af, almindelig vejleder er på ferie de første 3 uger jeg starter, så jeg skal selv sysle med mine mål..æv..havde ellers lige nu godt kunne bruge noget hjælp.. Må indrømme at jeg er totalt ideforladt pt.. Ligner ellers ik mig, fik endda 12 til førsteårsprøven, men tror bare min hjerne har sagt fra nu
Nå men måske nogle af jer herinde kunne hjælpe mig lidt på vej..med gode råd og ideer og sådan..
Jeg skal i 2. Praktik i en børnehave.
På forhånd tak
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Sproglig opmærksomhed , her kan du få meget hjælp og inspiration ved projektet "spell" og sprogkufferten, og en del sider på nettet om dette og om hvordan man fortæller historier og eventyr på den fede måde, igen kunne en udvalgt gruppe være en ide. Er der børn der har brug for den ekstra sprogstimuleing kan man f.eks arbejde med at børnene selv fortæller udfra billeder og konkreter ( f.eks fortælle om weekenden i legoland tur udfra et billed, eller skovturen igår udfra fjer /kogler/ uglegylp el. lign der blev fundet på turen. Man kan også indarbejde boardmakersystemet i.f.b med dette, en stor hjælp for rigtig mange forskellige børn.
dec 2008
Og gode råd den gamle krage
Hvilket linjefag har du? Det er i anden praktik at du skal lave linjefags projekt også
jul 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
dec 2008
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Hvis jeg kan hjælpe med noget, er du velkommen til at skrive en pb.
Jeg havde dog umd som linjefag.
Pædagog/2.praktik, lidt hjælp søges :)