{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Dit bedste kup {{forumTopicSubject}}

Vi ved jo alle det er dyrt at få og, ikke mindst, have børn.. Derfor kan man blive ekstra glad når man lige falder over et super kup som man bare bliver SÅ glad for..
Vi var fx på marked i byen hvor vi bor og der var en der solgte ud af alskens børneting hendes søn var vokset fra..
Jeg købte så en fisher price rainforrest Mobile med lys og lyd i uåbnet kasse, og en molo heldragt i fleece jeg regner med Axl skal bruge her i overgangen mellem efterår og vinter når de skal på tur med DP, og helt ny og i uåbnet plastikpose.. Jeg gav 100kr for begge dele, det synes jeg var et fund..
Hvad med jer har I gjort nogle gode køb for nyligt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dit bedste kup
  • #1   4. aug 2013 Jeg købte en stor skraldesæk fyldt med duplo for 200kr smiley det var et godt kup smiley

• #2   4. aug 2013 Hver gang jeg falder over tøj på facebook fra Ønskefeen smiley fik for noget tid siden en stor kasse med alt forskelligt mærketøj 3 forskellige tøjpakker for 1000 kr smiley

• #3   4. aug 2013 Jeg fik en gratis Juno seng, af en bekendt da hun ville smide den ud, da hun ikke skulle bruge den...
    Men ja, man kan tit være heldig, jeg købte en stort set helt ny trille vogn til 900kr til Altanen, og vores Odder fik vi flere tusinde billiger i babysam.

Men samtidig går jeg engang imellem selv på loppemarked og sælger. Og man gider næsten ikke tage med hjem igen, så man sælger billigt smiley

Købte fx en katvig sove pose (dyne med stropper) helt ny med mærke til 100kr i torsdags smiley

• #6   5. aug 2013 Jeg har li erhvervet mig et brugt stort legehus, et stort træ gyngestativ, et bord og to stole til legehuset, alt sammen for kun 800 kr smiley

Det trænger til en kærlig hånd smiley men den er jeg klar på smiley

Kommentér på:
Dit bedste kup

Annonce