{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal i lave
  • #2   2. okt 2013 Overvejer om det er idag mit cv skal rettes til... Skal snart igang med jobsøgning smiley
    Og så skal vi have Simones bedste veninde med hjem fra børnehaven, da hun skal med os til gymnastik i eftermiddag.


  • *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #4   2. okt 2013 En tur i jysk, og derefter ud at løbe med en veninde.

    Så kommer manden hjem, og så skal der hygges med god mad, og hundene smiley


  • #5   2. okt 2013 Her står den på hygge med en meget feber ramt lille dreng. Så der bliver vasket lidt tøj og bagt nogle franskbrød så vi har lidt hygge mad i huset til når de to store kommer hjem fra skole.

  • #7   2. okt 2013 Emma holder fri sammen med mig.

    Vi har været ved læge,for få lytte,på hendes lunger.

    Også vi været i lege kæden for finde en dukke der kunne tale til kusine Anna som blir 4 på mandag. Uden held.

    Nu sover Emma og jeg skal til bage kage en squash kage med oste creme ..

    Også skal vi til Dyrelæge med hunden desværre han har fået en byld ligne ting på brystet.


  • #8   2. okt 2013 Jeg har været en tur i babysam og kigget på rigtig mange ting jeg gerne vil have til baby smiley kæresten er lige kommet hjem, og ville gerne have ham med i kære børn smiley

  • #9   2. okt 2013 Jeg ligger i sengen småsløj og med en syg baby ved min side smiley så skal have fat i lægen, så hun lige kan se på os smiley
    Ellers skal jeg blot lave mad, og have hentet de store unger


  • #10   2. okt 2013 max og jeg er hos min mormor og hygge da max havde feber i morges, lige nu sover han en laang middagslur

  • Sunshine
    Sunshine Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #14   2. okt 2013 Jeg har haft en sindssyg dag på jobbet med en pige der besvimede så vi måtte ha ambulance i Odense og på vej hjem, en mand der overfaldt min kollega i Korsør så vi måtte ha politi! Og sørme om ikke jeg så sad fast i en elevator da jeg kom til Hovedbanegården!!

    Nu slapper jeg fuldstændig af på sofaen!! I aften kommer min svigermor og den store har bestilt pandekager til aftensmad!


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #15   2. okt 2013 Mange tak Tania

    Sikke mange spændende ting i alle har haft gang i.


  • #16   2. okt 2013 Jeg har været på job og så i jem og fix pg lavet mad rydet op. Vasket noget tøj. Som skal hænges op. Og manden og datteren har hygget for de er snottet

Kommentér på:
Hvad skal i lave

Annonce