{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

? ang "køkken" uddannelse {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål med hensyn til min uddannelse, er lige startet op som cater elev, og frygter lidt at jeg i længden ikke kommer til at stå med nogen uddannelse men bare taget ved næsen.
Min begrundelse for dette er at jeg har været der i snart 2 måneder og har stort set ikke lavet andet end smørrbrød og skære pålæg, ting som jeg i forvejen sgatens kan, men kan se at vi stort set aldrig har bestilling på varme retter så undrer mig lidt over hvornår jeg kommer til at lave disse ting.
Vores chef er direkte et modbydeligt menneske som kun tænker på penge og det er jo billigere og ha en elev en en fuldtids ansat gående.
Har snust lidt i de ting der er foregået før og han har STOR udskiftning af personale, han har haft 4 elever (han har haft butikken i 5 år) og ikke en har gennemført, den sidste måtte stoppe fordi hun var for meget bagud i forhold til skolen da hun som jeg kun lavede smørrebrød og de andre har han kørt psykisk ned.
Chefen er uddannet snedker har jeg siden fundet ud af og undrer mig hvordan hulen han kan være godkendt til at ha elever.

Hvad kan man stille op i sådan en situation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? ang "køkken" uddannelse
  • #2   12. okt 2013 ja jeg har skrevet under på en kontrakt som startede pr 20 sep.

  • #3   12. okt 2013 Er du i fagforening?

    Der ville du nok kunne få råd om hvordan man tackler det.
    Jeg har ikk forstand på den uddannelse så det mit bedste bud


  • #5   13. okt 2013 jeg ved at fagforeningen og jobcenteret har flere sager liggende på ham men intet er sket,

    Mor til william jeg leder os efter noget nyt men det er bare pokkers svært og finde et andet sted med tider som gøre at jeg også kan nå og hente mine børn.
    Min mand møder kl 14 hver dag :-(.

    Men ja jeg er i fagforening er ved NNF og har været i samtale med dem en gang da man jo er ansat i 37 timer og kun får løn for dette, men jeg er der fra 6-14 og det er 40 timer om ugen da jeg ingen pauser har overhovedet. plus weekender,


  • #6   14. okt 2013 Jeg ville vis det var mig gå til chefen selv .

    Vis jeg kun fik løn for 37 timer men var der mere så ville jeg bare sige ente møder jeg før eller efter og kun var der de timer.

    Jeg er et meget stædig og åbent mennesker og jeg går til chefen selv vis jeg har noget og klage over eller min løn ikk passer og jeg vil sige jeg næsten har det som blommen i ægget men jeg syntes så osse selv jeg god til rose dem vis der noget rose af.

    Jeg kan huske for et par år siden ville vores arb lave vores arb plan op så vi fik en ex fri dag derimod så skulle være der til kl 15 hver dag.
    Og vi stod en hel flok og alle var uenig og vi skulle jo til samtale osv og vi blev enig om sige det ville vi ikk være med til.
    Og jeg kom til samtale og sagde jeg ikk havde lyst til og ville grene holde fri kl 13 hver dag også ikk ha den ex fridag,

    Det ente med det ku. Var mig der fik min vilje de andre ture ikk sige i mod da det kom til stykket og de var så trætte af men jeg kunne bare ik forstå nu havde de chancen for beklage sig også tur de ikk.

    Men jeg kender ik din plads osv men alle har jo ret til sige sin mening


  • #7   14. okt 2013 Mor til Emma som skrevet længere oppe så har chefen en skrue løs i den øverste og da jeg nævnte jeg ikke ville arbejde gratis så fik jeg først at vide at det gjorde man altså i denne branche så hvis jeg ikke ville rette mig efter det kunne jeg tage mine ting og smutte lige med det samme. det nægtede jeg dog og efter en lille halv time kom han ud og sagde at jeg kunne få overbetaling for weekenderne men de tre timer i hver dagen har jeg ikke hørt noget fra endnu.

Kommentér på:
? ang "køkken" uddannelse

Annonce