{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgørelse i "DUM" tvangsfjernelse
  • #1   16. okt 2013 Hvor fint.. Håber de tager deres chance seriøs og ikke forspilder den.. Stort tillykke Til dem smiley

• #2   16. okt 2013 Det er en god nyhed smiley

Håber de får den fornødne hjælp, så de kan lære at være forældre smiley

• #4   17. okt 2013 Ja med gode udtagelser fra sygehuset, så forstår man ikke at kommunen ikke forslog mor-barn hjem i stedet for at tage hende, hvis de virkelig var i tvivl... Det er en skam, når man selv har bedt om udtagelser fra sygehuset, at man så ikke vægter dem højere i første omgang...

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #6   17. okt 2013 Kan slet ikke bære at tænke på det. Er så bange for at få tvangsfjernet min grundet min fortid.

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #7   17. okt 2013 Skønt for dem smiley

Mia - Man tvangsfjerner ikke bare børn, grundet forældrenes fortid. Så er der rigtig mange der burde få fjernet deres børn.

• #8   17. okt 2013 Det er så godt for dem, at de får hende hjem!!
    Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det måske ikke er det bedste for barnet at skifte hjem. Hun er en gang blevet revet fra mor, nu skal hun rives fra plejemoren smiley tror ikke det kan være Sundt for en baby, at skifte primær person så mange gange

• #9   17. okt 2013 Hvor gammel er hun? 14 eller sådan noget

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

#11   17. okt 2013 Havde jeg bare hørt rigtig meget om, specielt min fortid var en grund og så at faderen er udlændinge.

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

#13   18. okt 2013 Min barndom har været dårlig grundet mine forældre, men der er også andre ting der spiller ind der er rimelig personligt, det ikke noget jeg har gjort men noget jeg har været udsat for. Og har en anbringelse bag mig

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #14   18. okt 2013 Jeg har også været anbragt, men jeg har nu altså min søn og andet har aldrig været på tale smiley

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

#16   18. okt 2013 Det meget rart at høre smiley

Kommentér på:
Afgørelse i "DUM" tvangsfjernelse

Annonce