Hår - hjælp søges ;) {{forumTopicSubject}}
God aften de damer.
Jeg har altid haft et eller andet issue med mit hår. Har haft 1000 forskellige frisure og hårfarver. Jeg bliver hurtigt træt af noget og skrifter hele tiden.
Mens jeg ventede Laurits groede mit hår langt, fra page af, og efter fødslen fik jeg sådan naturlig farve i. Men pludselig følte jeg mig utilpas med sådan noget "prinsesse" hår, og Wupti så røg hele den ene side, og fik mørkt hår.
Men nu er jeg virkelig ved at blive godt træt af mit hår igen.
Jeg har overvejet en mellem korthårsfrisure, og måske prøve noget blond?
Jeg har haft rødt, sort, brunt og mørk med striber. Men det er maaange år siden jeg sidst har haft lyst hår, (tror det var dengang jeg havde min naturlige hårfarve) haha..
Så hjælp mig lige. Har i nogle gode idéer til en flot frisure? Vil lyst hår se fuldstændig åndssvagt ud til mig? Eller skal jeg vælge en helt tredje farve.?
I får lige et naturel-billede hvor jeg ikke har sat hår.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Men fuck hvor er jeg træt af det og overvejer virkelig at klippe det af.
Jeg tror det vil klæde dig med kort hår. Min søsters ser sådan ud. Og det er herre fedt.
Kort i den ene side og længere i den anden, og redt til siden
apr 2012
Ja man er jo så forfængelig med sit hår jeg er i hvert fald, tror også det er lidt derfor jeg så hurtigt bliver træt af en frisure. Haha
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Jeg gad dælme godt jeg turde gøre noget vildt
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 57 Svar: 250
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Og hader lidt at være ved frisør for giver dem som regel frie hænder bare ikke jeg bliver helt kort håret og det ender med jeg bliver studset og måske får pandehår
apr 2012
Tror jeg dropper det lyse igen, jer sikker på der går en uge og så farver jeg det mørkt. -.- hihi.
Er nok nået til at jeg skal ha lavet noget rød/kobber/orange agtigt. Og så ha klippet mit hår lidt i frisure, så det kan blive langt igen ^^
Hår - hjælp søges ;)