787 visninger
|
Oprettet:
JUHU job {{forumTopicSubject}}
YEAH!
Efter at have lavet en del ansøgninger og været på en del besøg rundt omkring. Så har det "endelig" båret frugt
Jeg har fået fuldtidsarbejde fra midt januar i et Børnehus Det er så skønt at have sikret sig et job 3 mdr inden man er færdiguddannet
Og det er lig med at der ikke går mange år før jeg skal være mooooor!
Lad os komme med alle de gode ting der sker for tiden Hvad sker der for jer?
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Og det lyder bare spændende Maria
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
En god ting der er sket for mig, er at jeg endelig er kommet i gang med at løbe igen
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Det gode der sker er mange ting.. Vi skal giftes om en uge - hvor er det vildt at tænke på!! - og jeg har med stor sandsynlighed fået den elevplads jeg gerne ville til når jeg er færdig med skolen i januar. Derudover har jeg lige købt en iPhone 5S idag. Såååååå
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
Der er i dag sket en meeeeega god ting for mig! Da jeg er under 18, skal kommunen betale for min HF indtil jeg bliver 18. Og jeg har i dag fået svar fra dem, og de vil gerne betale.. Det er SÅ fedt! Havde slet ikke regnet med de ville betale. Så nu begynder jeg på HF til januar, frem for at skulle gå hjemme indtil august. Og jeg GLÆDER MIG!!
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
jeg er endelig blevet opereret i knæet i tirsdags efter 3 mdr smerter og usikkerhed fra lægerne. Og det vigtigste. Der var noget og de fik det lavet
JUHU job