{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

JUHU job {{forumTopicSubject}}

YEAH!

Efter at have lavet en del ansøgninger og været på en del besøg rundt omkring. Så har det "endelig" båret frugt smiley

Jeg har fået fuldtidsarbejde fra midt januar i et Børnehus smiley Det er så skønt at have sikret sig et job 3 mdr inden man er færdiguddannet smiley
Og det er lig med at der ikke går mange år før jeg skal være mooooor! smiley

Lad os komme med alle de gode ting der sker for tiden smiley Hvad sker der for jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JUHU job
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   25. okt 2013 Tillykke. Det er da skønt at have job inden du er færdig.

• #4   25. okt 2013 det er vildt skønt! Tusinde tak..

Og det lyder bare spændende Maria smiley Det ville ikke være dårligt med 150kvm smiley

• #5   25. okt 2013 Stort tillykke smiley Det er mega lækkert med job smiley

• #6   25. okt 2013 Stort tillykke med jobbet smiley

En god ting der er sket for mig, er at jeg endelig er kommet i gang med at løbe igen smiley Den første tur i dag smiley 2 1/2 km som selvfølgelig både var en blanding af gang og løb smiley vil ikke ligge for hårdt ud smiley

• #7   25. okt 2013 sådan med løb! Og ja godt ikke at starte for hårdt ud, så ender det måske i en skade smiley

• #8   25. okt 2013 Tillykke! Hvor er det fedt at være sikret job når man er færdig.

Det gode der sker er mange ting.. Vi skal giftes om en uge - hvor er det vildt at tænke på!! - og jeg har med stor sandsynlighed fået den elevplads jeg gerne ville til når jeg er færdig med skolen i januar. Derudover har jeg lige købt en iPhone 5S idag. Såååååå smiley

• #9   25. okt 2013 Tillykke med jobbet! smiley

Der er i dag sket en meeeeega god ting for mig! Da jeg er under 18, skal kommunen betale for min HF indtil jeg bliver 18. Og jeg har i dag fået svar fra dem, og de vil gerne betale.. Det er SÅ fedt! Havde slet ikke regnet med de ville betale. Så nu begynder jeg på HF til januar, frem for at skulle gå hjemme indtil august. Og jeg GLÆDER MIG!! smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   25. okt 2013 Tillykke med jobbet smiley

jeg er endelig blevet opereret i knæet i tirsdags efter 3 mdr smerter og usikkerhed fra lægerne. Og det vigtigste. Der var noget og de fik det lavet smiley

Kommentér på:
JUHU job

Annonce