Aftensmad?! {{forumTopicSubject}}
Ja, det evige spørgsmål! - Hvad skal vi have til aften!
Så nu spørger jeg - Hvad skal I have til aften?
Min datter på 14 mdr. Er en lille småtspisende pige. En sjælden gang spiser hun 4 frikadeller og en anden gang putter hun et stykke i munden og spytter det retur igen. Jeg hader aftensmad fordi jeg er stort set altædende, men er træt af at se min datter nægte mad nærmest hver aften! (Og det er altså ikke bare fordi hun er uopdragen :D)
Har i nogen idéer til hvad menuen skal stå på herhjemme i aften? Noget der ikke tager for lang tid at lave, men som smager af noget!
... Og så så jeg forresten nogen i fjernsynet her den anden dag om, at børn bare skal præsenteres nok gange for mad, så spiser de det.. Mon man skulle prøve at leve af en eller to retter i noget tid?? F.eks frikadeller og lasagne eller sådan noget
jul 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 315
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Altså vi skal have gammeldags kylling
Men vil foreslå risengrød Min dreng eeeelsker det. Han spiser altid mindst 1,5 portion når vi får det.
Normalt kan han godt lide det meste mad vi præsentere for ham, men han spiser generelt ikke ret meget.
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Ved ikke endnu, hvad menuen står på til aften
Men nogen af de retter der hitter Herhjemme er fiskefiletter, kartoffel og jordsokkesuppe, boller i karry.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
jul 2013
Det er bare svært, for når man lige tror man har fundet favoritten, så nægter hun det næste gang man laver det Hun kan godt lide kyllingelår hvis hun selv får lov til at sidde og bide af det, men der er jo brusk osv. Så det kan jeg ikke så godt lide
Men i aften blev det til andelår med kartoffelmos med lidt gulerødder og pastinak i og en andesauce til. Så må vi se hvad frk kræsenpind siger til det Tror da helt sikkert også snart vi skal have ridengrød! Det kunne hun i hvertfald godt lide sidst!
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Vores har altid været småtspisende om aftenen og det er meget almindeligt for nogle børn, at aftensmad bare ikke er der de gider spise allermest
jul 2013
Jette - Hun har ikke fået medister pølse før, men måske man skulle prøve det. Da hun var yngre var det eneste hun gad spise lidt af almindelig brune pølser, men det gider hun heller ikke. Så snart det røre tungen ryger det ud igen..
BCD - Nej det kan godt være det bare er sådan det er Det er bare frustrerende nogen gange..
Line - Ja det gør hun, hun sidder stort set altid med det selv, og putter i munden med enten hænder, gaffel eller ske. Tjaa, hun får jo mad i løbet af dagen, måske hun bare ikke er så sulten om aftenen.. Og hun er begyndt at få havregrød om aftenen inden sengetid så hun går ikke sulten i seng
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 57 Svar: 250
jul 2013
apr 2013
jul 2013
Mama - Uhm ja det er også godt
apr 2013
jul 2013