{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61

veninder ? .. arh {{forumTopicSubject}}

Intet med babyer at gøre. men hvad mener i.

har en veninde, som har været veninder med siden Juni 2013 .
vi var sammen 24'/7. vi mødte hende via en hundeside, fordi vi begge ønskede hundevenner til vores hunde, og siden der blev vi veninder smiley . men de sidste 2 måneder, har vi overhovedet ikk været sammen..

hun skal noge thele tiden.!! . endten er hun syg, ellers skal hun være sammen med sin kæreste, eller så skal hun hjem til familen.

ja hun siger af det ikke er fordi hun ikk gider være sammen med mig, men fordi hun ikk har tid....

det eneste tidspunkt er når vi skal passe hendes hund eller hun ville have mig med ned på banen så hundene kan lege. smiley ..

hvad mener i ? .

har fortalt hende det, men nytter intet, hun bliver bare skide sur i steden for...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  veninder ? .. arh
  • #1   17. nov 2013 Hvad har du fortalt hende?

Hvis hun ikke har tid, så har hun ikke tid ...

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   17. nov 2013 Det gad jeg ikke bruge min tid på.. Kommunikation går begge veje og begge skal pleje et venskab for at det holder. Det lyder lidt som om det kun er dig der prøver.
    Man kan sgu altid finde tid til en god veninde - om ikke andet så kan man gribe telefonen og snakke lidt der (ved jeg ikke om I gør, men lyder ikke sådan)

Min bedste veninde er også meget travl til dagligt og har gang i mange ting med uddannelse, studiegrupper, arbejde, en graviditet + et hjem, en kæreste og familie der skal plejes og så kommer jeg selvfølgelig efter. Så vi ses ikke tit, men vi kan da godt klemme en times tid ind i ny og næ, på en café eller lignende. Og ja, ellers sms'er vi eller snakker i tlf.

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #4   17. nov 2013 Hehe, jeg er nu ikke i studiegruppe og gravid hver dag smiley
    Men ja, sådan udover det, er det da smiley

Synes ikke der er nogle undskyldninger for ikke at pleje et venskab - jo, hvis man ikke gider.

• #6   17. nov 2013 Jeg ser heller ikke min bedste veninde hverdag. Der kan godt gå en måned mellem vi ser hinanden, f.eks i hele oktober måned så jeg hende en dag, og det var lige to timer. Hun havde rigtig travlt, da hun er ved at tage en uddannelse og går i skole 6 uger om året oppe i Nordjylland, hvor hun så var afsted i to uger, og de andre uger var hun på Bornholm, hvor hendes familie bor, da hendes bedsteforældre skulle begraves.

Men tilgængelige snakkede vi rigtig meget i telefon, det havde hun jo så også brug for. Nu er hun så tilbage til normal hver dag, og var på besøg i går, mest fordi hendes hund skulle afleveres her til pasning, men så skulle der også lige snakkes en helt masse, også spillede vi også lige et spil.

Men vi er jo voksne og har en hverdag der skal hænge sammen, om der er børn eller ikke er, så har vi alle noget der skal laves.
    Tror du ikke bare din veninde lige er kommet ind i en travl periode?

• #9   17. nov 2013 Man kan jo sagtens have travlt i perioder. Jeg har heller ikke så meget tid til at se mine veninder i hverdagen, det skal gerne planlægges nogle måneder i forvejen..

Men interessen skal stadig være der og det skal være sådan, at det ikke kun er den ene part som gør et forsøg på at ses. Jeg har også måtte droppe et par stykker på den konto, for jeg gider ikke at det kun er mig som ringer/skriver/kommer med forslag til at ses og viser initiativ..

Kommentér på:
veninder ? .. arh

Annonce