veninder ? .. arh {{forumTopicSubject}}
Intet med babyer at gøre. men hvad mener i.
har en veninde, som har været veninder med siden Juni 2013 .
vi var sammen 24'/7. vi mødte hende via en hundeside, fordi vi begge ønskede hundevenner til vores hunde, og siden der blev vi veninder . men de sidste 2 måneder, har vi overhovedet ikk været sammen..
hun skal noge thele tiden.!! . endten er hun syg, ellers skal hun være sammen med sin kæreste, eller så skal hun hjem til familen.
ja hun siger af det ikke er fordi hun ikk gider være sammen med mig, men fordi hun ikk har tid....
det eneste tidspunkt er når vi skal passe hendes hund eller hun ville have mig med ned på banen så hundene kan lege. ..
hvad mener i ? .
har fortalt hende det, men nytter intet, hun bliver bare skide sur i steden for...
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Hvis hun ikke har tid, så har hun ikke tid ...
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
Man kan sgu altid finde tid til en god veninde - om ikke andet så kan man gribe telefonen og snakke lidt der (ved jeg ikke om I gør, men lyder ikke sådan)
Min bedste veninde er også meget travl til dagligt og har gang i mange ting med uddannelse, studiegrupper, arbejde, en graviditet + et hjem, en kæreste og familie der skal plejes og så kommer jeg selvfølgelig efter. Så vi ses ikke tit, men vi kan da godt klemme en times tid ind i ny og næ, på en café eller lignende. Og ja, ellers sms'er vi eller snakker i tlf.
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
Men ja, sådan udover det, er det da
Synes ikke der er nogle undskyldninger for ikke at pleje et venskab - jo, hvis man ikke gider.
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Men tilgængelige snakkede vi rigtig meget i telefon, det havde hun jo så også brug for. Nu er hun så tilbage til normal hver dag, og var på besøg i går, mest fordi hendes hund skulle afleveres her til pasning, men så skulle der også lige snakkes en helt masse, også spillede vi også lige et spil.
Men vi er jo voksne og har en hverdag der skal hænge sammen, om der er børn eller ikke er, så har vi alle noget der skal laves.
Tror du ikke bare din veninde lige er kommet ind i en travl periode?
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Men interessen skal stadig være der og det skal være sådan, at det ikke kun er den ene part som gør et forsøg på at ses. Jeg har også måtte droppe et par stykker på den konto, for jeg gider ikke at det kun er mig som ringer/skriver/kommer med forslag til at ses og viser initiativ..
veninder ? .. arh