{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Tilmeldt:
17. dec 2012
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61

:( . hvad skal jeg gøre ? {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig lige.. smiley

sidder og snakker med min kæreste, og så kommer der et billed frem på facebook af en anden pige, og spøger hvem hun er, hvor han svare, en jeg skrev med forleden dag.

fint nok..
dumme mig går ind og tjekker hendes profil ud, og ser hun er 32 år.

spørger ham så om han nogensinde kunne blive forelsket i en der var så ældre en ham selv. og han siger så,, men er jo ikk selv herre i hvem man bliver forelsket i.:D nej det er sandt

men så siger jeg: du det du siger, er du måske godt kunne blive forelsket i en anden ? ..

og så siger han ja, måske.

står nu tilbage og ikke ved hvad jeg skal gøre ? ..
vi bor sammen og syntes vi har det godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :( . hvad skal jeg gøre ?
  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #1   10. dec 2013 Kære Charlotte...

    Synes ikke umiddelbart at der er noget at være nervøs for her. Din kæreste er ærlig over for dig, og siger at jo man er jo ikke herre over sine egene følelser. Han bekræfter dig i at han måske godt kunne blive forelsket i en anden, baseret på den oplysning at man ikke er herre over sine egne følelser.

    For mig at se er det ren fakta ham beskriver. Ingen af os ved jo hvordan vores følelser måske vil ændre sig. Måske ændre de sig aldrig og så er alt jo bare godt. Nu ved jeg jo ikke hvordan samtalen har været i tonefald og sådan noget. Så jeg basere mit svar udelukkende ud fra de fakta du beskriver.

    Jeg ville hvis jeg var dig ikke gøre noget ud af den her samtale (igen baseret udelukkende på fakta) som jeg ser det har din kæreste været ærlig, han har ikke umiddelbart forsøgt at feje noget ind under gulvtæppet og gemme ting for dig. Ham har simpelthen kun bekræftet dig i de fakta spørgsmål som du hat stillet.

    Jeg ville i denne situation nyde at have en mand der er ærlig og siger at ja, måske er den en mulighed, for vi ved aldrig hvad der venter rundt om hjørnet, og så ellers bare nyde at lige nu, og forhåbentlig langt ude i fremtiden er han din!

    I bor sammen og har det godt skriver du, så lad tvivlen komme ham til gode.

    Har han alligevel fået sået et lille korn af tvivl, så spørg ham direkte om der er noget med nogen nu, og sig det som det er at du er kommet til at tænke over det på baggrund af jeres samtale. Lad endelig være med at gemme noget, men være hudløst ærlig.

    Håber på det bedste smiley


  • #2   10. dec 2013 Selvfølgelig kan han da blive forelsket i en anden, det kan alle vel. Det med følelser, er ikke noget man selv styrer. Lad være med at spørge ham om sådan noget hvis det ærlige svar gør dig ked af det.

  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #3   10. dec 2013 Jeg kan ikke se problemet?

  • #4   10. dec 2013 Du skal lade være med spørge, hvis du ikke kan tåle svaret smiley

  • #5   10. dec 2013 Jeg ville blive mere nervøs, hvis han havde sagt nej. Som de andre skriver, så styrer man ikke selv sine følelser og jeg ville bestemt ikke ligge noget i det.

    Man ser jo folk der har haft sølvbryllup gå fra hinanden, så der er aldrig nogen garantier i et forhold.

    Så længe man er glade og ærlige overfor hinanden, så er alt jo godt smiley


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #9   10. dec 2013 Du vil da også kunne forelske dig i en anden? smiley
    Selvom man føler det NU og her, så er der jo ingen garanti for fremtiden..

    Så hvis han havde svaret nej, ville han lyve og det er jo så kun en dejlig ting, at han ikke gør det smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   10. dec 2013 Ææææhm hun skriver at han har skrevet med en anden pige og hun spurgte ind til det.....

    jeg ville nok ha det ligeså dan og synes han lyder flabet at svare sådan når du lige har opdaget at han skriver med en anden...

    i andre er vist bare irriteret over alle de tråde der har været fra ts men det er ikk hendes skyld. Læs hvad der står


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #11   10. dec 2013 Min kæreste skriver også med piger?


    Det kan jeg ikke lige se det underlige i...
    Fordi man er i et forhold, ejer man ikke hinanden.


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #13   11. dec 2013 Et tricks spørgsmål, for hvis man får et ærligt svar bliver man såret.
    Måske du i stedet skulle spørge din kæreste om han ER forelsket i en anden.
    Men vær glad for du har en kæreste der er ærlig, og ikke bare stikker dig en løgn!


  • #14   11. dec 2013 Det virker ikke som om at TS reagere på at kæresten skriver med hende - men at han svare ærligt. Så det er det, jeg forholder mig til når jeg svare.

    Jeg kigger da også med nogle gange når min mand er på face. Og der kan jeg da godt finde på at spørge ind til hvem de forskellige er, både mænd og kvinder. Og nogle gange er jeg 'uheldig' at det kan være en eks eller en han har været sammen med. Andre gange er det blot venner/veninder/bekendte - og nogle af dem skriver han da med fra tid til anden naturligt nok.

    Desuden spørger jeg aldrig min mand om han kunne blive forelsket i andre end mig. Jeg er klar over han har en fortid med andre, men jeg ikke lyst til at forestille mig en fremtid med andre. Jeg ved godt at i et forhold er der ingen garantier.

    Nyd hver eneste dag at han er forelsket dig.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #16   11. dec 2013 Love life enig....

    Og ja jeg synes sku ikk det er i orden at skrive med andre pp fb når man er i et forhold (hvis det er et nyt bekendtskab)

    Hvis det er en han har kendt længe eller sådan noget i en eller anden sammenhæng gør det mig ikk noget...


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #18   11. dec 2013 Theas mor
    Jamen godt jeg ikke er din mand så smiley
    Han må simpelthen kun snakke med dem, han kendte i forvejen fremover?

    Det må da være kedeligt aldrig at lære andre mennesker at kende.

    Enig med Jette, synes heller ikke det virker som om der er noget i det.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #19   11. dec 2013 Jo tror i misforstår....

    Når jeg siger skrive mener jeg flirte....


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #20   11. dec 2013 Nårh, jamen det er jo også noget andet smiley
    Det lyder ikke til det er tilfældet her


  • #21   12. dec 2013 Søde, du skal ikke gøre noget, andet end at lade være med at stille sådanne spørgsmål, når svaret gør dig ked af det. Vi kan jo alle blive forelsket i en anden, hvem ved, men selvfølgelig er det ikke noget vi går og opsøger, når vi er i et fast forhold. Jeg synes netop din kæreste blot var ærlig, det ville da være værre hvis han havde løjet og sagt nej.. Så synes du skal tage det roligt og så stille din kæreste de rigtige spørgsmål, i stedet for dem som gør dig ked af det.

  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #22   12. dec 2013 Theas mor.
    Må din fyr så gerne skri...flirte med gamle bekendtskaber?

    jeg tror ikke vi misforstod noget, tror bare det kom bag på dig at folk ikke var enige med dig, og så trak du i land.

    Charlotte L.
    Synes på så mange måder at det her en af de mest fantastiske tråde længe, for budskabet kan næsten ikke være mere klokkeklart. Lad være med at spørge om noget, hvis du ikke kan håndtere sandheden. Men jeg savner lidt en Update fra dig, mange folk har skrevet i tråden og rådet dig på kryds og tværs, så hvordan har du det med det hele nu? Og hvad er din plan så? (Glemmebogen,smid ham ud, hysteriske anfald de næste par uger.. Osv)


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #23   12. dec 2013 Quist seriøst du aner ikk en skid om hvad jeg mener og hvad jeg trækker i land eller andet der foregår i mit hovede. Og din attitude er seriøst ved at være irriterende.

    Selvfølgelig må man møde nye mennesker og tale/skrive med dem.

    Jeg gider ikk forklarer mig yderligere da det åbenbart ikke er tilladt at komme til at udtrykke sig forkert.


  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #24   12. dec 2013 Min trælse attitude, Well måske den blot føles træls fordi du føler dig ramt?, men du kan slet ikke selv se hvordan det du siger ikke hænger sammen?

    Og ja jeg synes sku ikk det er i orden at skrive (Flirte) med andre pp fb når man er i et forhold (hvis det er et nyt bekendtskab)

    Og så er det jeg spørger, er det okay din fyr flirter med andre, blot det ikke er nye bekendtskaber?


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #25   12. dec 2013 Hvad tror du selv svaret er på det.

    Du kan tale ned til de andre i stedet jeg har ikke lyst til at kommentere mere på det du må tænke tro eller vurdere som du vil.
    Og ja gu bliver jeg ramt. Jeg kan godt se at det modsiger hinanden det jeg skriver det er ligesom meningen med at skrive forkert eller udtrykke forkert. Nogle gange er jeg ikke den bedste til at skrive det jeg tænker men det er da godt du lige kan pointere det.


  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #26   12. dec 2013 Theas mor.
    Jeg er helt tabt nu, hjælp mig med at forstå hvad det egenligt var du ville have skrevet i #16 (evt. så start forfra, skriv indlægget på ny og ret det du har skrevet forkert.)

    Hvad jeg har forstået nu, er.
    Din kæreste må gerne skrive med nye (og gamle bekendtskaber)
    Din kæreste må ikke flirte med nye (og gamle bekendtskaber)
    Så med andre ord, så er du nu faktisk uenig i #TS bekymringer.. På trods du i går i #16 var enig?.

    Kan du forstå jeg er en smule tabt i dit indlæg, og hvad du rent faktisk mener?

    Og ja, jeg er med på hvad det betyder at man har formuleret eller skrevet noget forkert, men så plejer man at opfølge med en rettelse på ens fejl (og til dit forsvar så gjorde du også det i #19... men den gjorde blot det hele endnu mere forvirende)

    Og nu siger du det hele var skrevet og formuleret forkert.. og så er jeg det bliver blodtørstig nysgerrig... hvad var din oprindelige mening med det du sagde så, formuleret korrekt og uden slå og skrive fejl?



  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #28   12. dec 2013 Det var dog ærgerligt. Hyg dig med din nysgerrighed.

  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #29   12. dec 2013 Hvis ikke jeg husker meget galt så har vi 2 en aftale om at holde os fra at skrive til hinanden på forumet? Ja du står sågar også på min filterliste, så skal vi ikke blot holde os til den aftale.

  • #30   12. dec 2013 Quist: Jeg er enig med love life, så det er vist ikke kun hendes opfattelse, at du meget gerne vil provokere ligeså snart du får mulighed for det. Det er dødirriterende.

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #31   12. dec 2013 Ser det nu ikke som provokation...
    Det Quist skriver er da meget relevant! Der må være en grund til at folk stejler sådan hver gang, det er ikke rart at blive gået lidt på klingen.


  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #32   12. dec 2013 Annemette har jeg sagt noget som helst til det hun skrev? Jeg mindede hende blot om en forgående aftale.

    Mht. Din opfattelse af mig, Jeg er ikke blind, de par måneder jeg har været herinde er jeg blevet kaldt dum, nedgørende, provokerende, mandschauvinist, jeg har fået afvide der er ting jeg ikke må ytre min holdning om fordi jeg er mand, osv osv. Heldigvis, så har jeg brede skuldere, så fyr blot løs tøser, jeg tager det ikke så nært, eller tungt smiley

    Men love/Anne, siden i har forstået hvad Thea forsøgte at sige, hvad så med at dele det med os andre?



  • #33   12. dec 2013 Nej Quist, jeg har ikke tænkt mig at bidrage så du kan blive ved med at grave i noget der ikke er nødvendigt at grave i.

  • #36   12. dec 2013 Jeg har tænkt det samme som dig Lyserød ;o) også antallet af tråde osv..

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #37   12. dec 2013 Åhhhhhhhh nej... håber ikke jeres mistanke er rigtig smiley

Kommentér på:
:( . hvad skal jeg gøre ?

Annonce