{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

fremmede hunde i min have {{forumTopicSubject}}

Er løbet ind i det problem at omegnens store hunde tror det er en offentlig hundeskov og hopper konstant ind til min pekingeser.

Vi har hegn hele vejen rundt.

Udover det brugte jeg 2 timer på at få en hund godt hjem i samarbejde med falck da hunden ikk havde halsbånd på.

Hvad gør jeg lige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremmede hunde i min have
  • #1   19. jan 2014 Hvis du kontakter politiet i stedet for får ejeren en både for manglende hundetegn.
    Og jo flere gange du gør det. Jo mere vil de vel holde den fra dig .Den der udover der det lovligt at skyde hunden hvis ejeren er underretter så måske du skulle sige at hvis det ikke stopper skyder du deres hund (e)
    Ved godt du ligesom jeg ikke ville skyde et dyr uden videre men måske truslen om det får dem til at holde deres hunde fra din have.
    Sker det ikke kunne det være man skulle komme til at lukke hunden ind i garagen eller andet i nogle timer. smiley

Altså intet dyrplageri. Men en øjen åbner for den ligeglade hundeejer smiley
    Suk sådan nogle mennesker er trælse.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#2   19. jan 2014 Ssp problemet er bare at det er forskellig hunde næsten hver gang. ..

Ku aldrig skyde en hund nej men det er lidt svært at advare nogen da jeg ikk ved hvem der ejer de forskellige hunde.

Der hvor falck kom ringede jeg til politiet som sendte falck ud. Ved ikk om de får en bøde... men det er pisse irriterende har en datter på 3 der ofte er i haven og en lille hund. Og jeg selv er ikk glad for fremmede hunde.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#4   19. jan 2014 Ja men skal de det når de har navneskilt er man så ikke forpligtet til at ringe til ejeren?

• #5   19. jan 2014 Hvor højt er hegnet?

• #6   19. jan 2014 Tag halsbåndet af hunden, og aflever hunden på nærmeste politistation. Så får ejeren bøder, og du slipper forhåbentligt for de kræ i haven igen.

• #7   19. jan 2014 Theas mor: du er ikke forpligtet til at ringe til ejeren selvom der er navne skilt på, og du kan jo bare sige ejeren ikke tog telefonen hvis det er de spørger.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#8   19. jan 2014 Det er vel 50 60 cm?

Gider ikk det bøvl det er jo synd for hunden da det i mine øjne er den der tager straffen.

• #9   19. jan 2014 Jeg havde nok selv sat et højere hegn op så. Men jeg vil også virkelig bare gerne have fred i min have. smiley

• #10   19. jan 2014 Også havde jeg sat et meget højere hegn op, 50 cm kan de fleste da komme over. smiley

• #11   19. jan 2014 Vi havde også det problem med nogle hunde, men nu er der hegn oppe på omkring 90-110cm, og der har ingen hunde været herinde.
    Og der bliver lavet en "etage" mere, så vi lander på de 180cm, så er der ingen der kan komme ud eller ind smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #12   19. jan 2014 Burde ikke engang være nødvendigt at sætte hegn op, for at holde andres kræ ude! Det gad JEG i hvert fald ikke bøvle med.

Ville også som nævnt, fjerne halsbåndet og aflevere den hos politiet.
    Eller hvis du finder frem til ejeren via halsbåndet, så aflevere hunden sammen med en ordentlig opsang. Jeg havde snakket med store ord smiley men ikke sikkert det hjælper jo.

Og så kan jeg da i øvrigt godt forstå det er pisse irriterende smiley
    Jeg kan ikke engang lide hunde - ment på den måde, at jeg er bange for de fleste.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#14   19. jan 2014 Haha min mand siger det er godt 100cm. Mig og tal. Det går mig til lidt over hoften...

Vi har en kæmpe have så vil være rigtig dyrt at sætte nyt hegn op.

Det er jo ikk min egen der render ud. Så hvorfor skal jeg sørge for de bliver ude?

Det vil være det samme som at sige at naboen selv skal sørge for at holde genboens kat ude af deres egen have? En hund kan man da opdrage

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#16   19. jan 2014 Gøja præcis... dog har jeg ret lang hen til policen og jeg vil virkelig ikke bryde mig om at kører med fremmede hunde jeg ikk kender...

Det er et ret lille samfund så tror hurtigt jeg bliver upopulær med alle de løs rendende hunde her hvad jeg ikk forstår er at det er så attraktivt at komme i min have når de skal igennem en å som er rimelig dyb og springe over hegnet (det er der de oftest kommer fra)

Har haft en mega muskel hund i min have sammen med min lille hund (den der blev hentet af falck) tænk hvis den havde overfaldet min hund mig eller mit barn. Og så gider jeg ikk de skider i min have når det ikk er min hund altså.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#18   19. jan 2014 Det ku man jo godt på en pæn måde? Vi har en lokal super spar

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#20   19. jan 2014 Præcis det er et forslag jeg kan bruge tak smiley

• #21   19. jan 2014 Du kan også smide en seddel i deres postkasser smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#23   19. jan 2014 Leander jeg aner ikke hvor de kommer fra den ene blev som sagt hentet af falck blev bare oplyst om ejers fornavn og at den bor i byen den anden tilhørte en af forældrene i børnehaven de to sidste har jeg ikk fået fat på.

• #24   20. jan 2014 Sæt opslaget op ved den lokale købmand samt i børnehaven smiley Det gjorde vi da vi havde problemer:)

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#25   20. jan 2014 Anne j det vil jeg gøre smiley

Kommentér på:
fremmede hunde i min have

Annonce