{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Første sko {{forumTopicSubject}}

Nikoline skal have sine første sko. Hun går 100% nu, og derfor er det ved at være tid. Jeg er på udkig efter nogle hun skal have med i dagpleje, og gå i når de er udenfor.

Jeg har kigget lidt på disse 2 støvler

(link fjernet)

http://dewiese.dk/stovler/382-pom-pom-vinterstovle-sort-med-foer.html

Kunne de være fine nok? Der står det er en overganssko. Menes der forårs sko, eller overgang fra begyndersko til almindelige? Og er en støvle fin nok, eller skal hun have "sko".

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første sko
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #1   5. feb 2014 Har ikke selv så meget styr på det, men spurgte lige min mor til råds, hun synes ikke det ville være en god første sko, da det ser ud til der ikke er optimal støtte i dem.

• #2   5. feb 2014 Hvor er det dejligt hun går. Det er bare så stort at opleve.

Jeg ville hel klart ikke vælge dem på billedet
    Men ville vælge nogle med snørre som også går op om anklen. Dem kan du netop spænde til så de sidder rigtigt.
    Det er en jungle med de sko Mann vil jo også gerne have det er lidt smarte.
    Men i må ud i skobutikkerne og prøve en masse smiley

• #3   5. feb 2014 Jeg ville gå i en skobutik og få råd og vejledning.
    Det er vigtigt skoen sidder helt korrekt og når det nu er hendes første rigtige sko har du jo ingen jordisk chance for at vide om det skal være en bred eller en smal model, med eller uden snøre for at støtte hende bedst osv.
    Hvis jeg var dig ville jeg smutte ind til en forretning

• #4   5. feb 2014 Skobutik! Det er så vigtigt at findeetpar som sidder ordentligt på den lille fod.
    Vi skal på udkig efter det første par til Markus på fredag smiley Sådan nogle store børn!

• #5   5. feb 2014 http://dewiese.dk/begyndersko/257-angulus-begyndersko-med-snore-champagne.html

Jeg ville gå efter noget i denne stil, men ville som nogle siger, prøve dem først. Så man også har en fornemmelse af hvor meget de vejer, osv.

Vores søn fik ikke rigtige sko til at starte med, han fik de der overtrækssko, altså dem af stof, som ikke strammer nogle steder og ikke former foden.

Nu ved jeg ikke hvor længe hun har gået selv, men jeg trak den så langt som muligt, for at gøre det mest behageligt for ham.

• #7   5. feb 2014 Overgangssko - betyder overgangen fra vinter til forår, altså en forårssko smiley

De to par du linker til er ikke begyndersko.... som de andre også skriver, synes jeg du skal tage hende med ind i en fysisk butik

• #8   5. feb 2014 Når de er små skal deres fodtøj kunne spændes fast enten med velcro eller snørre, sådan at anklen får den optimale støtte, derfor er dem du linker til ikke et godt bud. Min erfaring som salgsassistent i skobutik, er at Ecco sidder bedst hvis barnet har en normal bredde på foden. Og ellers er Angulus, Superfit og Bundgaard også gode mærker af samme kvalitet som Ecco.

Men til hendes første sko, bør du gå i en skobutik og få vejledning af folk som har forstand på det, for det er bare så uendeligt vigtigt, at vi giver vores børn den bedste start, ved at passe på deres fødder.

De skal trods alt gå på dem resten af livet! smiley God fornøjelse.

• #9   5. feb 2014 Hun har indtil nu også haft overtræksfutter på, men da hun har gået 100% i en måned, skal hun have nogle sko. Dagplejemoderen spurgte om hun ikke skulle have nogle sko, fordi hun ikke gider sidde oppe i barnevognen og kigge mere når de er ude at gå, men gerne vil ned og gå, og det kan hun ikke i overtræksfutter..

Jeg tror som i andre siger,at jeg tager hende med ind i en fysisk skobutik i weekend og får råd og vejledning. Jeg ved heller ikke 100% hvilken størrelse hun bruger, så det vil helt klart være det smarteste at gøre smiley

http://www.netskobutik.dk/angulus-startersko-guld.html

Hun fik disse Angulus sko i fødselsdagsgave. Dog i str. 22, så jeg skal lige have dem med ind i butikken, for at få dem byttet. Og så kan jeg lige samtidig på ekspedienten til at se om de er fine til hende. Ville de være okay? Det er jo en begynder sko.

• #10   5. feb 2014 De er rigtig fine de sko, dog er de på ingen måde vandafvisende fordi det bare er skind, så du skal sørge for at få imprægnering med dig hjem. Nogle er super glade for Angulus og giver aldrig deres børn andet på, jeg er ikke helt fan fordi de er noget stive både i skindet og sålen, og så er der nogle ulemper ved sålen: De bliver bløde og nærmest smelter i meget varmt vejr og meget hårde og nærmest frosne i hård kulde. Men det er selvfølgelig ikke sikkert det er noget man kommer til at opleve med dem her i DK, fordi vejret ikke er ekstremt.

• #11   5. feb 2014 Angulus sko med snørre. HVIS de altså passer foden.
    Bisgaard bundgaard og ecco laver også gode sko.
    Men sko med snørre til de helt små. Og så prøv dem i butikken inden du køber dem

• #12   5. feb 2014 Stine - Ja, hvis hun ikke kan gå i dem, så kan jeg godt se problemet. Det kunne min søn bare med sine, så derfor lod vi ham beholde dem så længe som muligt. smiley

Vi har nogle Ecco vinterstøvler(hans første vinterstøvler), og de er rigtig gode. De er både lette, og bøjelige, så han nemt kan bevæge sig i dem, hvilket jo var meget vigtigt i starten.

Håber i finder nogle gode sko til hende.. smiley

• #13   5. feb 2014 (link fjernet)

Det endte ud i disse Angulus sko smiley Jeg fik hjælp af ekspedienten, og hun skulle bruge en str. 21. Jeg troede hun brugte str. 20, så godt jeg fik hjælp.

• #14   6. feb 2014 De er også bare helt vildt søde Stine smiley

• #15   7. feb 2014 Yes, så fik Markus også sit første par sko smiley Og det er åbenbart hylemorsomt, han skraldgrinede i hvert fald da han gik rundt med dem for første gang!
    Det blev til et par vandtætte Pepino, som var på udsalg!, i str. 21, så der er plads til en ekstra sok, hvis det bliver meget koldt igen!
    Og moderens værste frygt blev opfyldt, da ekspedienten sagde: "det var en smal lille fod!" Så nu har jeg to børn med smalle fødder, som er svære at finde sko til smiley

profilbillede
  • #16   7. feb 2014 Han er søøøød. Det er så sjovt at se dem gå i sko for første gang, og det er endnu sjovere når de skal have vinterstøvler på for første gang smiley

• #17   7. feb 2014 Tak smiley
    Ja, med vinterstøvler er det jo bare som at se dem på et par stylter! Hi hi smiley
    Det er jo virkelig en dum årstid at begynde at gå, så jeg håber bare at vi ikke skal have en masse mere vinter nu, så vi kan udskyde de vinterstøvler til næste vinter!

• #18   8. feb 2014 Mor til Simone og Markus - Vi har samme problem, her har de bare meget tykke fødder. De gnaver alle steder, og tøsen drev en ekspedient til vanvid sidst vi skulle have sko, der var simpelthen noget galt med ALLE sko. smiley

• #19   8. feb 2014 Vi plejer kun at have en model at vælge i mellem og hvis vi er heldige 2 farver smiley

Kommentér på:
Første sko

Annonce