{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   20. feb 2014 Ingen told og skat så længe det er i eu..
    Jeg har mest brugt den engelske, men ved mange bruger den tyske

• #2   20. feb 2014 Brugte den engelske smiley har lige købt et par bukser hjem fra hongkong smiley ingen afgift smiley

• #3   20. feb 2014 Puu, det er et godt spørgsmål..
    Den eneste måde du er sikker på ikke at skulle betale told er ved at handle indenfor EU.
    handler du udenfor EU (handler selv meget(!) i Kina..) så kan du hente hjem for op til 12 amerikanske dollars ((sådan ca) uden at skulle betale gebyr til post dk. kommer du over de 12$ skal der betales 160 kr til post DK, og så er der forskellige regler for told alt efter hvilke varer der er tale om..

Ofte vil jeg dog sige at man kan handle for op mod de 20$ og stadig få forhandleren til at skrive prisen ned til 12$ så man slipper for gebyr..

Men du kan læse lidt om regler og tjekke de forskellige produkter hvis du kigger her:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• #4   21. feb 2014 Der kommer moms (25%) på når du har købt over over 80 kr
    Der kommer moms (25%) og told (10%) på når du har købt for over 1250 kr (ret mig hvis beløbet er forkert)
    Der bliver ikke trukket i skat, det kan der kun ved en løn udgift.

Jeg kan anbefale aliexpress.com smiley

• #5   21. feb 2014 Projekt baby:
    jeg benytter selv aliexperss og er meget glad for at handle der! smiley

Hvor har du reglen med de 80 kr fra? den har jeg aldrig oplevet blive taget i brug..

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #6   22. feb 2014 Tenna H.
    Det er ikke en regel, det er en lov. Og du kan slå det op på told og skats hjemmeside.

Og den med de 80 kr bør tages alvorlig, (eller så bør du have med i regnestykket du kan miste beløbet du har bestilt for, eller skal have 160+told+moms ekstra op af lommen) Nogen tager chancen, og der går det hver gang, og så er der os andre der bestiller noget til 82 kr (82 !!!!) og modtager en ekstra opkrævning på knap 180 kr.
    (Heldigvis kan man lade pakken gå retur uden at skulle betale toldopkrævningen, man mister så blot pengene man har smidt afsted til pakken)

• #7   22. feb 2014 Quist: jamen så lov da.. (!)
    Alle reglerne (lovene..) bør tages alvorligt, det er jo det de er der for, og derfor skal man jo sikre sig at afsender af pakken også forstår reglerne..
    De første 160kr man betaler har reelt set ikke noget med told og skat at gøre, det er penge direkte til post DK for håndtering af pakken jo.. der efter kommer der gebyr på til told og skat (staten)..

• #8   22. feb 2014 Jeg købte bukser til 100 kr. Og der kom ikke told eller noget på smiley

• #9   22. feb 2014 Jeg bruger ebay.com og køber kun for under 80,- når det er uden for EU smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#10   23. feb 2014 Nu er jeg ikke selv nogen regelrytter/helgen, men... Alle lovene bør tages alvorlig derfor er det vigtigt at kontakte sælger og omskrive pakkens værdi så staten snydes for told og moms... Kan du selv lugte ironien i dit indlæg smiley

• #11   23. feb 2014 Selvfølgelig skal reglerne tages alvorligt, det mener jeg da..
    grunden til at jeg snyder (vi bruger dit ord..) er at jeg er ret olm over postDK's gebyr, som ingen mening gir for mig.
    Men det er ikke en diskussion jeg gider tage, jeg gør som jeg gør, jeg kender reglerne, og deler dem gerne..

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#12   24. feb 2014 Ved simpelthen ikke hvad jeg skal svare til ovenstående, der er så mange ting galt i det indlæg at det er svært at vide hvor man skal begynde.

profilbillede
Kommentér på:
Ebay

Annonce