{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår ville i?
  • #1   3. apr 2014 Når jeg var helt sikker på at det var noget der var værd at holde fast i, det kan være efter en måned og det kan være efter 5 måneder, det kommer helt an på situationen. Og til at starte med ville jeg kun præsentere ham som værende en god ven.

Heldigvis har jeg en kæreste, som også er far til Smilla, så det er ikke noget jeg behøver spekulere dybere i smiley

• #2   3. apr 2014 Jeg vil osse følge min mave fornemmelse, og det på tide, for den med være helt sikker på om det den rigtig det vides jo ikk om man så har kendt hinanden i flere år eller kun to dage,

Selv regner jeg med være med min mand til vi dør og han er min eneste ene, vi har været sammen i tretten år men der for det jo ik sikkert at virkeligheden er sådan. Det kun håb.

Så følg din mave og hjerte fornemmelse og vent så til du kender fyren godt.

• #3   3. apr 2014 Det var kun fordi min veninde som også er mog og jeg sad og snakkede om det forleden hvor hun sagde at for hende var det lige meget i og med at hendes søn ikke har sin rigtige far i livet
    hvor jeg forklare hende at det da ikke er lige meget i og med at barnet vil blive forvirret og siger så at jeg selv ville vente til jeg var helt sikker på at det var noget seriøst også kunne præsentere ham som en nær ven
    Så derfor ville jeg lige høre herinde

Kommentér på:
hvornår ville i?

Annonce