{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

2Gang veer/plukveer {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.

denne tråd er nok mest til jer 2 og 2+ gravide .
er der chance for man ikke rigtig kan mærke veerne på samme måde som første gang smertemæssigt. ?
hvordan mærker man om det bare er plukveer eller om det faktisk er veer hvis de ikke er så kraftige 2 gang?
nogen hvor fødsel bare vupti gik i gang hvor man enlig bare troede det var plukveer.

har vildt ondt i underlivet/skeden, og det følelse som sammentrækninger i hele underlivet.
+ min mave er/bliver sten hård.
kan det være fødslen eller er det sikkert bare plukveer som bliver værre.

& hvornår burde man køre på FG for gider ikke køre derind hvis det bare er plukveer og de sender mig hjem igen da jeg bååde skal aflevere større barn+hund-

på forhånd tak og undskyld alle spørgsmålene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2Gang veer/plukveer
  • #1   4. jun 2014 Du kan mærke forskel. Plukveer kommer og så bliver maven hård som en sten, og den kan være det i lang tid. Veer er mere spændinger som bliver reel mæssige. Hvor langt er du henne. Hvis du er i nervøs ringer du bare på fødegangen

• #2   4. jun 2014 Det lyder som plukveer. Sådan har mine været den sidste halvanden uges tid (jeg har termin D. 11 juni). De kan være ret så kraftige, og en enkelt gang havde jeg en plukve, der snød mig så meget at jeg faktisk troede at nu var fødslen igang :). For 2. Gangs fødende fik jeg afvide at jeg ikke behøvede at kontakte hospitalet med mindre vandet var gået eller der var 5-7 minutter mellem veerne. Men hvis du har langt til termin, eller du føler der er grund til bekymring, så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. De er vandt til lidt af hvert smiley

• #3   5. jun 2014 Tror ikke du skal bekymre dig om ikke at registrere når tiden er inde til at smutte på føde gangen:) hvis det fordi du tænker at jeg oplevede det anderledes denne gang, så jeg general hård fører og har Været rimelig åben bed begge mine fødsler inden jeg skulle koncentrere mig om veer:)

• #4   5. jun 2014 Og der skal være 6-7 min i mellem veer når det anden gang:))

Kommentér på:
2Gang veer/plukveer

Annonce