{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Lilleskid
Lilleskid
Tilmeldt:
12. okt 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Jakke ikke som beskrevet :( {{forumTopicSubject}}

Hej Piger,

Jeg har netop idag modtaget en jakke som jeg har købt på trendsales.. Standen på jakken var god med brugt så jeg vidste godt at jeg ikke ville modtage en sprit ny jakke og jeg var godt klar over at jakken skulle en tur til rens smiley

MEN nu sidder jeg og kigger den igennem, har jeg fundet et hul nede hvor man lukker jakken på ydersiden som jeg ikke var blevet oplyst om plus at der oppe ved kraven mangler 3 knapper som faktisk skal holde hele kraven oppe, dette er jeg heller ikke blevet oplyst om - og jeg spurgte op til flere gange om der var noget jeg skulle være obs på hvilket der ikke var ...

Synes det er lidt øv, og ville enlig bare gerne have mine penge tilbage men jeg ved ikke hvordan reglerne er når jeg har købt jakken privat? Kan I hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jakke ikke som beskrevet :(
  • #1   10. okt 2014 Jeg mener desværre ikke at købsloven gælder når det er privat handel smiley
    Jeg ved ikke om du kan dokumentere at varen du købte intet skulle fejle ifølge sælger? Hvis du har det og dermed kan bevise at den har fejl/mangler som sælger ikke oplyser og stadig forholder sig til at varerne er "defekt", så mener jeg at du kan melde sælger.
    Prøv søg på nettet smiley


  • Lilleskid
    Lilleskid Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
    #2   10. okt 2014 Jeg har på sms at jeg spørg om den fejler noget hvor hun så siger nej, så faktisk os lige på trendsales at man kan oprette en sag hvis varen ikke er som beskrevet, nu har jeg prøvet at skrive til hende også må jeg se hvad hun siger. Jeg synes nemlig bare at der er nogle regler omkring dette når man hander via trendsales - men kan ikke lige finde noget konkret

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #3   10. okt 2014 Jeg ville da skrive til hende, og sige at jakke ikke levede op til mine forventninger, og at jeg gerne ville have mine penge tilbage, mod at jeg selvfølgelig sendte jakken retur.

  • Lilleskid
    Lilleskid Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
    #4   10. okt 2014 Jeg har skrevet, og sendt billeder af manglerne men har stadig intet svar fået smiley det er rigtig øv for kan slet ikke bruge jakken når de knapper mangler, og for de ekstra penge jeg nu skal ligge oveni for at få den repereret kunne jeg ligeså godt købe en ny jakke smiley

    Jeg må vel bare vente lidt endnu og håbe hun gider svare, er bare rigtig øv jeg ikke kan finde noget på nettet omkring dette, som kan hjælpe mig ..


  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #5   10. okt 2014 Det er rigtig træls.


  • #6   10. okt 2014 Men prøv Google hvad reglerne er omkring privathandel smiley
    Ellers må du presse hende, at hun må lade handlen gå tilbage eller slå meget af prisen, ellers går du videre med det, da du har på skrift at hun siger den intet fejler smiley


  • #8   11. okt 2014 Du skal oprette en trendsales dialog.
    Hvor du dokumentere samt begrunder din handel skal gå tilbage
    Er hun ikke enig, kan man efter 10 dage hive admin ind i sagen som så træffer en løsning for der "stridende par" skide smart. .
    De har mulighed for at trække penge på hendes konto og overføre til dig, selvom hun ikke er enig.
    Men kunne jo være hun er enig. Så husk at skriv på en pæn måde


Kommentér på:
Jakke ikke som beskrevet :(

Annonce