{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Hm.. blødning.. {{forumTopicSubject}}

tja min krop opføre sig lidt mærkeligt lige i tiden..

Jeg er på P-Piller, det er de samme som jeg har været på i de sidste 3 år og der har aldrig været noget..

I søndags begyndte jeg pludselig at bløde, der var jeg midt i en pakke, havde taget 11 piller og skal tage 21.

Jeg ringede så til min læge mandag for at høre hvordan og hvorledes men han mente ikke at der var noget at være nervøs for når det var første gang jeg prøvede det.. Han mente at jeg skulle blive ved med at tage paken færdig..

Jeg har også godt hørt om folk der pletbløder mens de tager P-Piller og så skal have nogle stærkere men problemet er at mit bestemt ikke er hvad man kan betegne om pletblødning...

Jeg har blødt meget, ligesom en alm. mens men ingen mens smerter og jeg bløder stadigvæk...

Jeg ringer til lægen igen på mandag for at høre hvordan jeg skal forholde mig til det..

Mit spørgsmål er om der er nogen af jer der har prøvet det??

Det kører meget rundt i mit hoved..

Hvorfor bløder jeg nu??
og kommer det så igen når jeg skal holde pause med pillerne på tirsdag??

Det er lidt mærkeligt syntes jeg..

kh. Jeanette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hm.. blødning..
  • #1   12. dec 2008 ja det er meget normalt at du kan pletbløde på p piller, men når det er på den måde så skal du have et stærkere præparat.
    sådan begyndte jeg at bløde og ja kort tid efter opdagedej at j var gravid! så ville nok liiiige skifte mærke men selvf efter aftale med lægen smiley

• #2   12. dec 2008 uha okay :o) jeg skulle gerne lige vente lidt længere tid inden jeg skal være gravid igen, Villads er kun lige blevet 11 mdr :o) jeg må lige høre lægen på mandag hvad han siger til det hele..

Kommentér på:
Hm.. blødning..

Annonce