{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

pendul - sandt eller? {{forumTopicSubject}}

Nogen af jer der har erfaringer eller viden om penduler? (sådan nogle ting der hænger på en snor og kan fortælle én om fremtiden).
Jeg var til polterabend i sommers, hvor vi lærte hvordan vi kunne bruge et pendul... Man skulle skrive et ja/nej spørgsmål på et stykke papir, og så holde i pendullet snor, først over ens hånd (så den kunne få kontakt med en) og så bagefter over spørgsmålet, og så holde pendullet midt imellem papir og hånd, og så kunne amn ud fra hvordan den bevægede sig, se om den svarede ja eller nej.
Jeg stillede den så nogle spørgsmål, og synes det var imponerende, hvordan pendullet, uden at man rørte hånden, bevægede sig, og svarede ja eller nej...
Jeg spurgte den så om jeg ville få mere end et barn, og det svarede nej... Ifølge den vil jeg få et barn, og det sku blive en dreng...
Og lige siden har jeg bare tænt og tænkt og tænkt... Jeg vil gerne have mere end et barn... Hvad hvis den har ret? Så hvorfor siger den jeg kun får en? er det fordi jeg slet ikke vil kunne klare at få børn, at jeg blir en dårlig mor, eller dør jeg ug???
Åhh, troede ikke på sådan noget hokus pokus før jeg selv prøvede det, og nu er jeg bare bange for at den får ret!! Siger til mig selv at jeg ikke ska tro på det, men alligevel tænker jeg bare helt vildt over det!!
Er jeg skør??

(undskyld det blev lidt langt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pendul - sandt eller?
  • #1   17. dec 2008 jeg er ivrig bruger af pendul. du er velkommen til at spørge, så skal jeg svare så godt jeg kan

• #2   17. dec 2008 det er særdeles usandt.. jeg fik det modsatte.. !

• #3   17. dec 2008 Stine: hvad sagde den til dig?

Karen: Er du?? Hvor fedt! har du oplevet nogen gange hvor det ikke har været rigtigt?
    Jeg tænker meget over om jeg i min underbevidst har været bange for hvordan det ville være, hvs jeg kun kan få 1 barn, og at det så har gjort at pendullet kun sagde et barn, når jeg nu rigtig gerne vil have flere?

• #4   17. dec 2008 christina >> jeg har aldrig oplevet at det ikke passer.

men det kræver at man gør det rigtigt jo.

• #5   17. dec 2008 min mormor er helt vildt inde i det der hun har arbejdet med det i 30 år.. men man kan godt påvirke svaret.. men mere ved jeg ikke om det.. andet end jeg tror lidt på det..

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #6   18. dec 2008 Jeg tror bestemt man skal tage den slags med en gran salt.
    Det er meget muligt den fik ret i nogle ting, men altså, chancen er også 50/50. Så det er ikke så underligt den kan få ret flere gange.

Hvis der virkelig fandtes en metode til at se ud i fremtiden der fungerede så ville det bestemt være blevet bevist er jeg sikker på, for det ville være meget gavnligt for RIGTIG mange, og der ville derfor være stor interesse for metoden/erne.

Jeg har mødt rigtig mange mennesker der virkelig troede på deres metode til nu at spå om fremtiden, men er man en smule kritisk så falder det fra hinanden hver gang, og det er kun sjov tidsfordriv.

Så jeg synes bestemt ikke du skal tage det så tungt med at pendulet har sagt du kun kan få et barn.

Prøv at stille pendulet det samme spørgsmål 10 gange, så skal du se at du bestemt ikke får samme svar hver gang.

• #7   18. dec 2008 ML.: jeg prøvede at stille den spørgsmålet 4-5 gange, og på forskellige tidspunkter, og den sagde bare det samme... men jeg må jo bevise at den tager fejl, vil gerne have 2 børn ihvertfald!!
    Karen: Synes altså det er spændende at du sådan bruger den, hvad spørger du den om fx?

Kommentér på:
pendul - sandt eller?

Annonce