{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lejlighed/hus i aalborg
  • #1   25. dec 2008 mia - vi har samme problem, eller næsten, vi har måtte finde en fremlje, og det er trods ivar på kommunen og klage vores nød da vi ville blive smidt ud pr. d. første...

hbis det er, så har jeg adgang til lejemarked.dk, så kan du da kigge derinde, også kl jeg med glæde finde opysningerne til dig...

• #2   25. dec 2008 skal man ha login for bare at kigge ? smiley hehe

• #3   25. dec 2008 Desværre fandt system intet med disse oplysninger, lige nu!
    Venligst prøv igen lidt senere! <-- den skriver nemlig det her ved næsten alt jeg søger smiley

• #4   25. dec 2008 Det var da ærgeligt, for vi har fundet noget, så skal ikk bruge den mere....

hvor stor skal lejligeden være?

• #5   25. dec 2008 Min. 4 værelses, på 100 kvm hehe.. smiley

• #6   25. dec 2008 okay. kan lige prøve at søge forskellige steder...

• #7   25. dec 2008 må du meget gerne, kigger os bare tit selv, det fandme træls.. :(.. håber der er mange der ik betaler for at stå registereret i de selskaber jeg er skrevet op i så jeg ryger foran i køen smiley

• #8   25. dec 2008 mor til magnus - det fandme ikke nemt.. smiley hehe.. det os bare jeg ikke gider bli boende i det selskab jeg bor i nu for synes der er så koldt osv i min lejlighed.. haha :).. hvis i bor i aalborg, så prøv snak med østparken smiley

• #9   25. dec 2008 Vesterbro 40
    Dejlig 4 værelses herskabslejlighed i Aalborg Centrum. Moderniseret, nyistandsat overalt.
    Lækkert bad med fliser fra gulv til loft, moderne køkken med køle/fryseskab, komfur og emhætte.
    Er indflytningsklar 1. februar 2009.

Det er ikke tilladt at holde husdyr.

Opgiv venligst sagsnr. (Ve 40, 3.tv.) ved henvendelse.

Husleje excl. forbrug pr. md. kr. 6.995,-
    A´conto varme pr. md. kr. 575,-
    A´conto vand pr. md. kr. 129,75
    Trappevask pr. md. kr. 187,50
    3 mdr. depositum kr. 20.985,-
    3 mdr. forudbetalt leje kr. 20.985,-
    -----------------------------------------------------------------------------
    Lejlighed i VEJGÅRD BYMIDTE
    4 værelses lejlighed i en 2 families Hus, Det er stue lejlighed ny malet, pænt, med gulvarmet wc/bad, Der er p-plads i gård. Der er mulighed for tilslutning af opvask og vaskemaskine. Der e Stofa kabel TV (betales seperat). Der følger viceværts opgave med lejemålet.
    Husleje 5.400,00
    + varme 500,00
    + vand 150,00
    I alt pr, mdr. 6.050,00
    Depositum kr. 18.150,00 + forudbetalt leje kr. 6.050,00 = I alt kr. 24.200,00
    ------------------------------------------------------------------------
    Frederikstorv 1
    Dejlig 4 værelses lejlighed i Aalborg Centrum. Moderniseret, nyistandsat overalt.
    Bad med fliser fra gulv til loft, moderne køkken med køle/fryseskab, komfur og emhætte.
    Er indflytningsklar nu.

Det er ikke tilladt at holde husdyr.

Opgiv venligst sagsnr. (Fr1, 4.th.) ved henvendelse.

Husleje excl. forbrug pr. md. kr. 6.248,67
    A´conto varme pr. md. kr. 450,-
    A´conto vand pr. md. kr. 200,-
    Trappevask pr. md. kr. 130,-
    3 mdr. depositum kr. 18.746,01
    3 mdr. forudbetalt leje kr. 18.746,01

Boligselskabet Lykkebo A/S

Der var et par styker..
    hvis der er noget af dem der har interesse, så kan jeg komme med tlf nr på dem...

• #10   25. dec 2008 du må gerne smide nummeret på de to nederste :D, vil helst ik bo i midst byen der larmer ALLLLT for meget for biler smiley hihi

• #11   25. dec 2008 Mia søgte bare på alle i ålborg :O)

Sender lige en privat besked..

• #12   25. dec 2008 bare helt iorden smiley

Kommentér på:
lejlighed/hus i aalborg

Annonce