{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.710 visninger | Oprettet:

Skrigende hysterisk baby på 9 mdr. {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg simpelthen høre hvordan jeres opfører sig!
Min søn på nu 9½ måned HADER at få tøj af og på, både om morgenen og om aftenen.

Han har aldrig brudt sig om at man holdt ham i armene og ville give ham tøj på.

Men jeg synes det er blevet værre og værre. Han bliver sur og skriger og hyler og sparker efter mig og prøver at skubbe mig væk med benene ( når det foregår på puslebordet altså)
Har prøvet at synge for ham, har hjulpet lidt men nu hyler han så hysterisk højt at jeg ikk kan overdøve ham :o/

Jeg ved godt de har en periode her omkring de 9 mdr hvor de bliver meget selvstændige og føler det nærmest som tidsberøvelse at ligge på puslebordet og derfor vrider de sig og vil væk.
Men synes han altid har hadet det og nu er jeg sørme ved at være træt af at bliver sparket i halsen og ansigtet af en efterhånden ret stor og stærk baby....han bliver jo endnu større endnu!!!!!

Er jeres i den alder også sådan og hvad har i gjort?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrigende hysterisk baby på 9 mdr.
  • #1   15. okt 2009 Ja,, Tiffanie er nu 2 år og gør det stadig så kigger med og ser om der kommer nogle gode råd=)

• #2   15. okt 2009 Min søn gør det sammen. Så jeg er os lige med på en lytter.. smiley

• #3   15. okt 2009 Har prøvet det med at græde, men Tiffanie griner bare af mig, :S

• #4   15. okt 2009 min datter på 9½ måned gør det også smiley har overvejet også at skrive et indlæg smiley

• #5   15. okt 2009 hehe victor er 2 og han gør det stadig!!!! dog er det ik så slemt som det har været. men virkelig ik nemt når de er så store og stærke og det gør ondt og det hele blir smurt ind i puha smiley

lige nu er det der virker at gøre det på sofaen mens han ser tregnefilm, nok ik så pædagogisk, men det virker.

• #6   15. okt 2009 Hmmm....vi må sgu slå os sammen :o)
    I morgen vil jeg prøve at hyle i kor med ham, om ikk andet kan vi vel begge hyle eller grine ad hinanden så, ha ha!

• #7   15. okt 2009 Oliver har altid elsket puslebordet og at få tøj af og på. Han bliver 9 mdr imorgen.
    Vi har gjort det lidt til en leg, hvis man kan kalde det det. Når han får bluser over hovedet så siger vi bøhhh når vi trækker ned den og så griner han helt vildt... Vi puster ham lidt på maven og lidt på fødderne, uden at kilde, det syntes han også bare er skide sjovt. Vi har altid haft bamser på puslebordet, hvis de ikke lige har været der, så har han fået en sok han kunne holde og lege lidt med. Så han er beskæftiget og ikke tænker på at lave ballade.
    Vi var lige ved at have en træls periode da han lærte at vende sig. Jeg vendte ham så rundt, sagde bestemt nej og så lagde han sig pænt på ryggen igen. Min kæreste startede lidt med at grine af ham når han gjorde det hvilket resulterede i han snart ikke kunne styre ham på puslebordet fordi han bare rullede rundt. Så begyndte han også at sige nej når han ville vende sig og siden har han lagt pænt.

• #8   15. okt 2009 Jeg har også prøvet at lege det på men det er hun ligeglad med nu. Hun er hysterisk og sparker og vrider sig rundt på maven og skyder ryg hele tiden og laver rejespjæt mens hun skriger, brokker sig og råber og kommer med nye skrig af en kaliber jeg ikke har hørt før. Det er en kamp at give hende tøj på

-og skifte ble for den sags skyld. Det er ikke en fornøjelse at skifte ble på hende mere. Hun er knap 8 mdr.
    Og hun sparker med benene så det ikke er til at give hende up & go bleerne på, men hun er så aktiv og der skal ske noget konstant, man kan ikke engang gå rundt med hende og holde hende uden hun vrider sig rundt kontant så der er næsten aldrig nogen af de andre mødre der gider at holde hende. Så hvis jeg bruger de andre bleer fucker de helt up efter 2 minutter for at sige det ligeud.

så er nødt til at bruge de andre, men de er bare så umulige at give hende på efterhånden!

• #9   16. okt 2009 Ja vi har også altid gjort det til en leg, og han har hygget sig og vi har grint og pustet og kildet og alt det der. Men når det kommer til tøjet (især det der skal over hovedet) hiver han mine arme væk og sparker uanset hvad jeg gør. Han VIL bare ikke og skriger hysterisk og vrider sig og står nærmest som flitsbue....
    Han bryder sig heller ikke så meget om at blive rørt i ansigtet, creme, tandbørste osv er ikke så sjovt synes han.
    Han er godt nok i en periode nu hvor hans meninger skal frem i dagens lys men alligevel....ender sgu da med jeg bliver mørbanket af spark i ansigt mv.
    Har også læst man skulle prøve at have en stykke legetøj ved puslebordet som de KUN har der ude og så kun kommer frem når de ligger der, det skulle holde mystikken så.
    Men hvad hjælper det når man så er nødt til at tage det ud af hænderne på dem når de skal have bluse på, tak skæbne siger jeg, så bliver det da endnu værre!!!
    Det er lige før han skriger allerede når han ser body eller blusen nærme sig...

• #10   16. okt 2009 sebastian gjord det også der gav jeg hans ynglings bamse eler noget legetøj og han gør det næsten aldrig mere og så lage jeg ham nogen gange på pusleboret uden og pille ved tøj og ble bare for og lege

• #11   16. okt 2009 Nej, kan godt se det ikke er nemt. De vil kun det de selv vil...
    Oliver har haft en rasleting derude som han kunne holde i en hånd. Så når vi skulle give bluse på fik han det i den hånd vi ikke skulle bruge og byttede så over i en handen hånd når næste arm skulle i blusen. Det fungere ved os.

• #13   20. aug 2012 Lær ham at hjælpe til? Han er stor nok, og det er sjovere at være en aktiv del af det, end at få det gjort mod en.

Jeg tæller ned, 1-2-3 og OVER hovedet! Så løfter han armene i vejret og bliver meget stolt bagefter.

Han hader stadig at få skiftet ble nogle gange - så fastholder jeg ham til han slapper af, og ligger stille. Når han græder, plejer han at stoppe med at græde, i det sekund jeg har åbnet bleen. Jeg gør det bare hurtigt og smertefrit når han bliver ked af bleskift, frem for at trække tiden ud, med trøst som ikke virker fordi barnet er surt.

• #15   20. aug 2012 Jeg syntes det er sjovt nok at læse de gamle tråde, men ja lidt træls man giver sig til at svare på noget der er 2 år gammelt, hvis ikke lige man er opmærksom smiley

• #16   20. aug 2012 Ihh nu skete det igen, lagde først mærke til at det var en gammel tråd, da jeg læste Jeannie's indlæg om hendes datter som også gør sådan. smiley Og tænker så at hun da i hvert fald ikke har fået en datter mere og kun har Papaya! Hihi, Så tjekker lige datoen!! Og ja ja, gammel gammel tråd smiley

• #18   21. aug 2012 Gudrun : haha , ret sjovt, at det var det samme vi lagde mærke til smiley

• #19   10. sep 2012 Haha! Hvor er I søde! Det kunne da godt være at jeg havde fået en mere, nu hvor det efterhånden er en del tid siden jeg har været meget aktiv herinde smiley

nu hvor det er 3 år siden jeg skrev det indlæg er hun jo så bare kommet i "Prima-Donna stadiet" så selvom hun ikke vrider sig og skriger, kan det godt hænde at hun nu i stedet selv, når jeg siger at hun skal have tøj på siger "Det gider jeg ik!!" haha

• #20   10. sep 2012 sys godt nok også det er vildt så mange gamle indlæg der dukker op smiley men kan se victor har været 2 dengang og han er 5 nu og gør det ikke mere hehe så det går over kan man sige hvis nogle ligger inde med problemet og det er der nok nogle der gør smiley

Kommentér på:
Skrigende hysterisk baby på 9 mdr.

Annonce