Skrigende hysterisk baby på 9 mdr. {{forumTopicSubject}}
Nu må jeg simpelthen høre hvordan jeres opfører sig!
Min søn på nu 9½ måned HADER at få tøj af og på, både om morgenen og om aftenen.
Han har aldrig brudt sig om at man holdt ham i armene og ville give ham tøj på.
Men jeg synes det er blevet værre og værre. Han bliver sur og skriger og hyler og sparker efter mig og prøver at skubbe mig væk med benene ( når det foregår på puslebordet altså)
Har prøvet at synge for ham, har hjulpet lidt men nu hyler han så hysterisk højt at jeg ikk kan overdøve ham :o/
Jeg ved godt de har en periode her omkring de 9 mdr hvor de bliver meget selvstændige og føler det nærmest som tidsberøvelse at ligge på puslebordet og derfor vrider de sig og vil væk.
Men synes han altid har hadet det og nu er jeg sørme ved at være træt af at bliver sparket i halsen og ansigtet af en efterhånden ret stor og stærk baby....han bliver jo endnu større endnu!!!!!
Er jeres i den alder også sådan og hvad har i gjort?
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
lige nu er det der virker at gøre det på sofaen mens han ser tregnefilm, nok ik så pædagogisk, men det virker.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
I morgen vil jeg prøve at hyle i kor med ham, om ikk andet kan vi vel begge hyle eller grine ad hinanden så, ha ha!
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Vi har gjort det lidt til en leg, hvis man kan kalde det det. Når han får bluser over hovedet så siger vi bøhhh når vi trækker ned den og så griner han helt vildt... Vi puster ham lidt på maven og lidt på fødderne, uden at kilde, det syntes han også bare er skide sjovt. Vi har altid haft bamser på puslebordet, hvis de ikke lige har været der, så har han fået en sok han kunne holde og lege lidt med. Så han er beskæftiget og ikke tænker på at lave ballade.
Vi var lige ved at have en træls periode da han lærte at vende sig. Jeg vendte ham så rundt, sagde bestemt nej og så lagde han sig pænt på ryggen igen. Min kæreste startede lidt med at grine af ham når han gjorde det hvilket resulterede i han snart ikke kunne styre ham på puslebordet fordi han bare rullede rundt. Så begyndte han også at sige nej når han ville vende sig og siden har han lagt pænt.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
-og skifte ble for den sags skyld. Det er ikke en fornøjelse at skifte ble på hende mere. Hun er knap 8 mdr.
Og hun sparker med benene så det ikke er til at give hende up & go bleerne på, men hun er så aktiv og der skal ske noget konstant, man kan ikke engang gå rundt med hende og holde hende uden hun vrider sig rundt kontant så der er næsten aldrig nogen af de andre mødre der gider at holde hende. Så hvis jeg bruger de andre bleer fucker de helt up efter 2 minutter for at sige det ligeud.
så er nødt til at bruge de andre, men de er bare så umulige at give hende på efterhånden!
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Han bryder sig heller ikke så meget om at blive rørt i ansigtet, creme, tandbørste osv er ikke så sjovt synes han.
Han er godt nok i en periode nu hvor hans meninger skal frem i dagens lys men alligevel....ender sgu da med jeg bliver mørbanket af spark i ansigt mv.
Har også læst man skulle prøve at have en stykke legetøj ved puslebordet som de KUN har der ude og så kun kommer frem når de ligger der, det skulle holde mystikken så.
Men hvad hjælper det når man så er nødt til at tage det ud af hænderne på dem når de skal have bluse på, tak skæbne siger jeg, så bliver det da endnu værre!!!
Det er lige før han skriger allerede når han ser body eller blusen nærme sig...
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
dec 2008
Oliver har haft en rasleting derude som han kunne holde i en hånd. Så når vi skulle give bluse på fik han det i den hånd vi ikke skulle bruge og byttede så over i en handen hånd når næste arm skulle i blusen. Det fungere ved os.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg tæller ned, 1-2-3 og OVER hovedet! Så løfter han armene i vejret og bliver meget stolt bagefter.
Han hader stadig at få skiftet ble nogle gange - så fastholder jeg ham til han slapper af, og ligger stille. Når han græder, plejer han at stoppe med at græde, i det sekund jeg har åbnet bleen. Jeg gør det bare hurtigt og smertefrit når han bliver ked af bleskift, frem for at trække tiden ud, med trøst som ikke virker fordi barnet er surt.
dec 2008
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
nu hvor det er 3 år siden jeg skrev det indlæg er hun jo så bare kommet i "Prima-Donna stadiet" så selvom hun ikke vrider sig og skriger, kan det godt hænde at hun nu i stedet selv, når jeg siger at hun skal have tøj på siger "Det gider jeg ik!!" haha
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Skrigende hysterisk baby på 9 mdr.