{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Uuh hvor jeg glæder mig! <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg glæder mig som en lille pige til at holde jul med min skønne datter og min familie.
Jeg glæder mig til at hun hver dag skal åbne sine kalendergaver for første gang nogen sinde. Jeg glæder mig til at der hænger juledekorationer på alle de "større" gader i området. Jeg glæder mig til syngende julemænd i indkøbscentrene. Jeg glæder mig til vi skal til juleshow i tivoli og min datter skal møde "julemanden". Jeg glæder mig til at lave marcipan og nougat ting. Jeg glæder mig til at finde mandlen i ris a'la manden. Jeg glæder mig til julen! smiley

Det bliver såå skønt at se min datter stå op hver morgen og løbe hen til sin sok og pakke en lille gave op. smiley

Hvad glæder du dig til i julen?
Jeg elsker jul smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uuh hvor jeg glæder mig! <3
  • #1   26. nov 2009 for at være ærlig? Så GLÆDER jeg mig til den er slut.. Jul betyder ik det samme for mig mere som den har gjort.. Og jo så er jeg som et barn så jeg glæder mig til mine gaver.. Men jeg er allerede stødt på folk der er stresset så nej tak jeg glæder mig til den er slut

• #2   26. nov 2009 Isaa: jeg har det fuldstændig ligesom dig smiley

Tumling: december måned er den dejligste måned på hele året, det er ren hygge smiley jeg vil gerne have at december går langsomt ;D

• #3   26. nov 2009 bli nu miiin tur: Hehe det er skønt. Ønsker nu ikke den skal gå direkte langsomt da jeg gerne vil føde snart smiley Men den skal godt nok nydes! smiley

Linda - Øv at du ikke har din søn smiley Ville ik ku holde jul uden min guldklump.

• #4   26. nov 2009 bli: Naeh.. Jeg kan slet ik klare stressede mennesker.. de irretere mig haha..
    Og ja i år vil jeg bare gerne over december så jeg kan slappe af og ik selv være stresset og hva dertil hører

Kommentér på:
Uuh hvor jeg glæder mig! <3

Annonce