ideer til gode putte ritualer {{forumTopicSubject}}
Hej Lukas er knap 6 måneder, og vi savner ideer til putte ritualer, som vi har det idag, har vi en skrigende dreng når han bliver lagt i sin seng, så at synge eller læse dur ikke, når jeg giver ham flasken i sengen er der ro til jeg går... ellers er vi begyndt at gå en tur med ham i barnevognen til sove tid, og så bærer vi ham i sengen når vi kommer hjem (han ligger i voksiposen, ellers vågner han når jeg lægger ham fra mig...) men denne løsning er jo ikke holbar i længden, selvom hunden jo skal luftes... og når vi så er i byen sover han ikke hele aftenen, og bliver overtræt og ked det er jo osse synd for ham og vi tager derfor ofte tidligt hjem.
Nogle ideer...
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 159
Det er selvfølgelig ikke så længe vi har puttet hende derinde, men det virker endnu..
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 6
Så tænker også at sang osv er i stuen, så der er ro i værelset..
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
vi starter med nattøj og så varmen jeg en flaske til ham så kommer han i sin seng, og bliver puttet under dynen ikke altid uden protester, men så får han hurtigt flasken når den er drukket, øffer han lidt rundt indtil han ligger med hvedet helt oppe i hjørnet, derefter ligger jeg og nusser ham lidt på maven eller ryggen alt efter hvordan han vender. sådan sidder vi så til han er faldet helt til ro det er ikke hveraften han sover når jeg går, men han er så afslappet at det kun er et ? om min før han er væk... så vågner han et par gange om natten og mangler sutten, og en enkelt gang får han en flaske, det er når sutten ikke får ham til at falde til ro med det samme... ved 6 tiden vågner han så op og kommer over til mig og vi hygger en timestid, før det er tid til at komme op og få morgenmad...
ideer til gode putte ritualer