{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal opdrage.?
  • #1   11. jan 2010 stavefejl er gratis.. smiley

  • #2   11. jan 2010 først og fremmest siger jeg: stakkels barn........

  • #4   11. jan 2010 OMG... er hun blæst på stoffer eller hvad??????

  • #5   11. jan 2010 Jeg gider squ da ikke have at andre opdrager på mit barn - JO i VISSE tilfælde.. bare sådan "har du overvejet... osv" - jeg tager imod folks råd - men de skal sørme ikke begynde at opdrage på min søn..

  • #7   11. jan 2010 Dina - det burde slet ikke være lovligt at barnet er så længe i institution.. :s

  • #11   11. jan 2010 Der er da INGEN pædagoger der skal begynde at opdrage på min datter, ellers tak.

    Jeg ville blive tosset hvis de begyndte at "lære" hende at spise på en bestemt måde, det kan da KUN være mig der skal bestemme hvordan mit barn skal spise.


  • #15   11. jan 2010 Jeg må hoppe med på vognen, jeg syntes også at 40-45 timer om ugen er ALT for meget, måske for en kort periode, men bestemt ikke i det længere løb. Tror ikke på det på nogen måde kan gavne barnet, men heldigvis er vi forskellige og vi kan jo selv vælge fra og til hver især.

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #18   11. jan 2010 hvis man har et fuldtisjob på 37 timer begge forældre blir det vel hurtigt 40 t at barnet er i institution... ??? men kørsel og alt det de... men jo synes bestemt også den kvinde er kørt ud på et side spor hva angår at hun regnr me pædagogerne opdrager barnet..

  • #19   11. jan 2010 så godt nok det er mange timer at have sit barn afsted :s

    jeg vil sku ikk ha at der er nogen der skal opdrage på mit ! NO WAY, det skal jeg nok selv gøre.....


  • #20   11. jan 2010 hvis man har fuldtidsjob er 40 timer vel ikke urimeligt , men det er urimeligt hvis man så ikke gider/orker bruge den resterende kostbare tid med sit barn.......

    jeg er for at undgå de ange timer i institution, gået ned i tid ( og dermed også i løn og overskud til det "sjove" forbrug) men alle har jo ikke den mulighed.


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #21   11. jan 2010 Som pædagogstuderendefår må jeg pænt sige, at hun skulle have tænkt sig om, da hun fik børn! - Det er jo helt forkert at bare fordi hun er træt og ikke orker at irettesætte sin dreng så forventer hun at pædagogerne skal gøre det hårde arbejde.
    Selvfølgelig er der nogle regler og alm. dannelse i en daginstitution, men ligenfrem at sige at pædagogerne skal være ansvarlige for opdragelse lyder helt forrykt.
    Tror heller ikke normale mennesker ønsker det for deres børn.


  • #24   11. jan 2010 Dorte - Ingen siger du er en dårlig mor, folk siger bare at du prioriterer anderledes end de ville gøre og at de syntes det er mere vigtigt at være sammen med deres børn end at være på arbejde.

  • #27   11. jan 2010 undskyld har ikke læst alle svarene men kunne se en skrive det ikke burde være lovligt at barnet skulle være i indstutition 40-45 timer om ugen prøv læg den sådan ud 5 dage det 9 timer om dagen og arbejder du 8 timer og måske har transporten på 30min hver vej andre mere så burde mange mennesker ikke have et job for så ville det ikke hænge sammen..

    sorry men hvor mange børn er ikke afsted så mange timer ca om ugen man tænker bare ikke voer det er så længe.. nu vil jeg smutte op job..


  • #33   11. jan 2010 altså jeg syntes det er forældrens ansvar!!! 100% , så må vedkommene arbejde mindre! .. MEN MEN MEN! sidder ungen og kaster med maden (evt kopiret fra andet barn etc.) ja så skal pædagogen da fortælle barnet at sådan gør man ikke her i børnehaven ved bordet, (selv om du må derhjemme! smiley )

    ja altså det kan da godt være det er opdragelse ? det ved jeg ikke , altså jeg ville ikke have noget imod at de til den tid kommer og siger at magnus har kastet med mad efter de andre børn under middagen, øhm så jeg irettesatte ham og fortalte at sådan gør man ikke i børnehaven da det er "mariehønens regler" (eller hvad nu børnehaver hedder smiley )


  • #36   11. jan 2010 HOLD DA OP:-)
    fik pædagogen lige et slag over snuden... jeg er selv pædagog og selvfølgelig har man da hus regler som børnene skal følge, men man kan da ikke rende og opdrage hvert enkelt barn, kender da også en del forældre der ville blive noget mærkelige i hovedet hvis vi opdragede deres børn. og måske skulle hun overveje at det også er et fuldtids arbejde for hendes søn at være i institution i så mange timer, så hun burde ikke brokke sig.. smiley


  • #38   11. jan 2010 ja børn der er længere tid i børnehave og sfo end andre børn har det jo bestemt ikke dårligere end dem der er meget hjemme.. tror tværtimod det bliver en fordel for børnene at de lærer som ganske små at omgås andre mennesker i institution, for dem vi har hos os som kun er der et par timer om ugen er meget indelukkede og har svært ved at komme ind i grupperne og lege med de andre..

  • #40   11. jan 2010 Nu har jeg ikke set linket men udfra jeres indlæg vil jeg lige kommentere:

    40-45 timer i institution er meget. Men det er realiteten i langt de fleste børnefamilier med udarbejdene forældre. Inkl. herhjemme. Jeg går i skole et kvarter i bil herfra og har 37 timer om ugen... det bliver hurtigt til 40 timer... og det er en HF.

    Den dag jeg kommer videre i uddannelsessystemet bliver det endnu længere eftersom jeg bor et stykke fra større byer.

    Jeg mener bare at børn ikke tager skade af at være i institution og slet ikke hvis man bruger kvalitetstid med dem når man kommer hjem.

    Med hensyn til opdragelse, nej det skal institutionerne ikke stå for. De har retningslinier der skal følges men de skal ikke opdrage andres børn!! Det er vores ansvar som forældre:-)


  • #41   11. jan 2010 .,.
    Synes du har ret Line H. der kan jeg kun holde med det du siger (=


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #43   12. jan 2010 nu er vi her hjemme i den situation at min mand har brækket anklen, og kan derfor ikke hjælpe til med at hente og bringe Toria i børnehaven... Så mens alt dette står på, så er toria i børnehave fra 7-17 mange dage i løbet af ugen. Jeg arbejder som dagplejere, og kan ikke få det til at hænge sammen på andre måder, da jeg står med det hele selv. Men syntes bestemt ikke at jeg priotere forkert i denne situation.



  • #44   12. jan 2010 Tania: Hvordan kan jeg ompriotere? Skal jeg sælge mit hus, finde mig et job på 32 timer og så derfra passe børn? Altså jeg kan da kun se logikken i at tage sig en uddannelse og få et ordentlig job hvor der også er til f.eks. aktiviteter til børnene...

    Hvordan tager barnet skade af at blive passet tre timer mere om ugen end andre??


  • #45   12. jan 2010 syntes helt klart man selv skal opdrage sine børn, men pædagoerne skal da også stoppe dem hvis de ikke spiser ordentligt ved bordet, eller minde dem om at vaske fingre når de har væet på toilettet, ikke drille de andre o.s.v.
    Jeg mener bare at selvom vi alle lære vores børn hvordan man skal opføre sig, så kan det godt "smitte" hvis de andre ikke gør det..
    Og ang timer så syntes jeg ikke det er fair at hakke på nogen bare fordi man har dem afsted mange timer om ugen.
    Nogen gange kan man bare ikke skære ned i timer eller finde nyt job.
    Og selvom man måske ikke ser sit barn den time mere om dagen som andre så kan man sagtens være en fantastisk mor, det handler jo bare om hvordan man bruger dem tid man nu har sammen.....................

    Håber det gav mening..


  • #46   12. jan 2010 nemlig..
    Går på barsel lige nu men på mit sisdte arbejde fik jeg ikke ret meget mere end kontanthjælp udbetalt (det jeg fik mere røg til benzin) så var jeg gået ned i timer havde vi da intet at leve for.
    nu skal jeg nok på udd efter barsel og skal køre til slagelse hver dag, og fyren møder i kbh kl 7 hver morgen og ved aldrig hvornår han er hjemm, så vores børn kommer også til at bruge mange timer í dagpleje og børnehave..
    Og kan jo næppe skære ned på timerne på en udd *GG*


    Tror man er nød til at få det bedste ud af situationen man nu er i.


  • #47   12. jan 2010 helt præcis............................

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #48   12. jan 2010 Der er mange forældre der ikke tænker på, at børnene også går på arbejde når de er i børnehaven. Børnene oplever en masse gode ting i løbet af dagen sammen med deres jævnaldrene og pædagogerne, men dagen er også præget af larm og kaos. Det plejer at være de voksne, som klager over larm osv. De færreste tænker på, at dette er ligeså hårdt for de små, så de har også brug for en pause. Derfor synes jeg personligt at det er syndt, hvis barnet er i institution 7-16 hver evig eneste dag.
    Man er dårlig forældre, hvis man frasiger sig ansvaret om opdragelse eller ikke orker barnet når det endelig er hjemme, ligesom kvinden fra linket. Herinde lyder det til, at der er flere, herinde, hvis børn tilbringer meget tid i daginstitutionerne, hvilket er anderledes, fordi i tager jer af jeres børn når de er hjemme.


  • #49   12. jan 2010 Marie-Louise: Jamen det er jo en helt almindelig arbejdsdag for en helt almindelig familie. 37 timer ugentligt plus kørertid...

    Jeg kan sagtens se hvad du siger med hensyn til at det også er et arbejde for børnene, men det er jo et nødvendigt onde, eller hvad man siger... det er de færreste alminde uddannede familier der arbejder mindre end 37 timer for at få det til at kører rundt...



  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #52   12. jan 2010 Jeg forstår også godt det du siger Det var bare min mening og stempler jer jo ikke som dårlige forældre. I har jo netop overskud til jeres børn.
    Når det er sagt er vi også nødt til at forholde os til det faktum at flere børn får stress, pga. en hektisk hverdag, hvor de ikke kan slappe ordenligt af. Det kan jo afhjælpes ved forskellige tiltag i hjemmet.
    Mange familier har endten babysitter, familiemedlem eller 1-2 dage om ugen, hvor barnet er hjemme hos en jævnalderne, hvilket giver barnet en mulighed for at puste ud.


  • #54   12. jan 2010 Tania: Jeg mener ikke at jeg priotere forkert, bare anderledes... Jeg priotere at få en uddannelse og give mit barn det bedste grundlag for en opvækst JEG kan... Jeg mener at hvis man bruger tiden på sine børn når de er hjemme, så kan jeg ikke se noget forkert i det...

    Marie-Louise: Jeg tror der er flere faktore der spiller ind når vi snakker om stress hos børn og man skal jo også tage stilling til hvad det enkelte barn har behov for! Havde Emma behov for at være mere hjemme og jeg kunne mærke på hende at hun ikke trivedes med at have så mange timer i DP, ja så måtte jeg ompriotere. MEN så længe hun trives og ikke en gang vil med hjem når jeg henter hende, jamen så ser jeg intet galt i det...


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #56   12. jan 2010 Linda T. Ville bestemt ikke sige at det er det samme. Jeg ser det som en nødløsning til de forældre, der ikke kan hente deres barn før kl 16-17 tiden. Jeg ved det har haft effekt for flere børn, da det tit er én til én kontakt de får af babysitteren eller familiemedlem til at hente barnet, så er der også en anden ro omkring dem end der er i daginstitutionerne. Hvor pædagogen ofte har 5-8 børn om sig.
    Jeg forstår det I siger Linda T, men jeg behøver jo ikke være fuldstændig enig smiley


  • #57   12. jan 2010 Tanaj: Herhjemme kan ingen af os gå ned i tid.. Jeg ville da ønske jeg kunne, men det kan ikke lade sig gøre... Så vil jeg skulle f.eks. undvære min bil og dette ville gøre at jeg fik omtrent den samme tid til Emma som nu:-)

    Det er helt fint at vi har forskellige meninger, men man kan ikke sige at nogen priotere forkert, bare anderledes. Og i nogle familier er det altså ikke muligt at gå ned i tid, og sådan er ddet altså..


  • #58   12. jan 2010 Marie-Louise: Jeg havde faktisk overvejet det, men dette ville betyde at jeg skulle arbejde MERE for at betale evt. babysitter. (vi sidder ret stramt i det)

    Og derudover, har jeg prioteret at jeg selv vil hente mine børn/barn og aflevere det da det er et vigtigt tidspunkt på dagen for dem:-)


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #59   12. jan 2010 Line H. Det er der jo så ikke noget at gøre ved.
    Det var også kun forslag til, hvordan man kunne ændre 1-2 dage om ugen for barnets skyld. Det virker ikke af meget, men det kan betyde en del i det lange løb


  • #60   12. jan 2010 Ja det er rigtigt, men mener bare også at man skal se på det enkelte individ i forhold til hvad det har behov for:-)

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #62   12. jan 2010 det vil sige at jeg skal ansætte en babysitter til at hente toria i BH i den her periode??? For ellers gir jeg min datter stress, Jeg har ikke en luksus at jeg kan trække på familiemedlemmer, da hverken min mand eller jeg har vores mødre længere og vores fædre arbejder stadig på fuldtid og lidt mere..
    Syntes det er så forkert af jer der mener at man gør tingene forkert i forhold til hvordan i vil gøre tingene. Vi andre prøver bare at få hverdagen til at hænge sammen. Og der er bestemt ingen herinde der har sagt at de ikke har tid og overskud til deres børn når de kommer hjem.

    med hensyn til at børnene får stess. Det kan børn der er i institution i kort tid også få, hvis forældrene mener at der skal laves en masse ting, derfor er det også vigtig at man tager stille og rolige dage hjemme sammen med mor og far.


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #63   12. jan 2010 Helt bestemt det er jo det vigtigste smiley Som sagt er der mange børn der i ikke tager skade,men det er bare godt at være opmærksom smiley

    Passer selv en lille 3 årige pige, der virkelig havde svært ved de lange dage.Hun havde svært ved at få energien ned når hun blev hentet. Hun endte ofte med vredesudbrud eller grådanfald, fordi hun var så udmattet,hvilket gjorde stemningen rigtig dårlig hos familien. De to- tre gange om ugen, hvor jeg henter hende er guld hver for familien.
    Så ja det et ekstremt vigtigt at kigge på det enkelt barns behov.


  • #64   12. jan 2010 Tanja; WUSH der røg hovedet;-)

    Aj det er du i din fulde ret til at mene. Men ikke alle børn er planlagte, men en gave alligevel:-) Vi priotere bare anderledes og det sys jeg er helt fair. Sys det er rigtig fedt at I har overskud i jerer økonomi til det, det må virkelig være rart:-)


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #66   12. jan 2010 tania. Jeg syntes det er vigtigt at være sammen med sine børn. Men PT ligger min mand med brækket ankel som nævnt længere opppe. og vi har derfor ingen anden mulighed end at have hende lidt længere tid afsted end normalt.



  • #67   12. jan 2010 Tania: Du skrev at vi prioteret forkert... det vidst lidt det samme.

    Men tror ikke I skal blive så ramt af kommentare for der er vidst ingen der mener man er en dårlig mor, kun at man priotere forkert i DERES øjne:-)

    Tania: Ja jeg håber da også en dag jeg kan gå lidt ned i tid, men det er ligeså meget så jeg kan gøre de daglige indkøb osv inden hun skal hentes så hun ikke skal slæbes med i forretninger, sidde og glo på mor støvsuger osv...:-)


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #68   12. jan 2010 Victoria. Ej nu må du lige tage det med et gram salt. Jeg siger ikke du SKAL gøre det. Det er jo bare en hjælp.
    Hvis du læser det jeg har skrevet igennem igen, så kan du se, at jeg ikke skriver ALLE børn får stress, og ja stress kan man få af mange ting. Jeg skriver om nogle situationer som jeg har erfaring med.
    Jeg bliver vældig fornærmet over du kan skrive sådan. LÆS hvad jeg skriver! Det er forslag og råd! -jegdiktere ikke at babysitteren skal hente vær eneste dag!
    Alle har ret til en holdning. Du kan mene at det jeg siger er noget sludder, men ta´ lige at læs inden du åbner munden.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #70   12. jan 2010 marie louise..... Det var på ingen måde myntet på dig. men siden du tager det så personligt så må du også hellere læse mine indlæg igennem igen.......


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #71   12. jan 2010 jeg har som dkrevet tidligere ingen familie medlemmer jeg kan trække på, da de endten er afgået ved døden eller stadig selv arbejder på fuldtid selv.
    og min datter, er ikke meget for fremmede mennesker, så vil ikke til at ansætte en til at gøre det, for det vil kun gøre hende mere forvirret.


  • #72   12. jan 2010 Jeg vil sige det ikke er padagogernes ansvar alene at opdrage på ens yngel..

    Det er klart de skal sige til barnet det skal spise pænt osv, men det er altså i samarbejde med forældrene, så de også gør det hjemme..

    Min menign er hun nok burde finde noget tættere på så hun har mere tid med sit barn istedet for at bruge bh som opdragelses anstalt


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #74   12. jan 2010 okay du besvarede jo bare det jeg havde skrevet med stress og babysitter,så var det jo også svar til mig, om at du var utilfreds med det jeg skrev. Nok om det.
    Familier er forskellige. Nogen kan bruge rådene og forslagene og andre kan ikke. Sådan er det jo bare.


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #75   12. jan 2010 Victoria er i sin gode ret til at sige, at hun ikke har nogen til at passe sit barn og hvis barnet ikke kan lide fremmede, hvilket nogne børn bare ikke kan, så er det jo sådan...Ikke alle kan bruge rådene og de klarer sig jo nok fint alligevel....Men dejligt at nogen kan bruge dem.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #76   12. jan 2010 det kan ski ikke betale sig, da han skal have gipsen af om 8 dage, og det har fungeret fint i de 8 uger det har stået på.
    Jeg bliver bare lidt harm over den måde i får det fremlagt at man ikke vil være sammen med deres børn. For det er på ingen måde derfor at toria har/er afsted så lang tid for tiden.
    hendes normale tider i BH er 8-15


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #77   12. jan 2010 Det er også iorden Victoria. jeg synes slet ikke dit barn er for længe i bh, men jeg snakker jo også om børn der er 6,7 - 16-17 stykker hver eneste dag. Men igen nogen familier er det ikke noget problem for og andre er det. Vi er forskellige og lad os acceptere det.

  • #79   12. jan 2010 kan da godt se over halvedelen af dk befolkning skal have fjernet ders børn for der er mange der har børn afsted så længe vi har feks fra 7.30-16 og vi har ikke mulighed for at gå ned i timer så skulle jeg sove mindre men det får mine børn intet ud af. min store feks bliver sur over jeg henter tidligt og den lille trives ja vi har ikke råd til en barnepige dvs så skulle vi ikke ha haft børn ? ej synes sgu det er plat at dømme forældre på den måde hvis man bare udnytter tiden når man er hjemme..

    kunne blive ved jeg orker det ikke det nemlig spise tid smiley


  • #81   12. jan 2010 ja men hvad så hvis du ikke havde mulighed for at ompriotere havde du så ikke valgt at få børn ?

  • #83   12. jan 2010 tror du skal ud i de danske hjem og se hvordan det foregår for det er en meget lille del der kan gøre som du skriver vi kan personligt ikke sparre nogen steder men ville nu heller ikke tage en barnepige da de trives fint hvor de er. tror det er en drømmeverden det der det lever ihvertifald ikke op til en helt alm dansk familie

  • #86   12. jan 2010 her i huset er det sgu ikke muligt og det er det stort set ikke i hele min omgangskreds så skal vi leve af havregrød og det børnene slet ikke tjent med.

    hvis det skulle lykkes her skulle vi sælge huset sælge den ene bil men så flytte dattere til en anden skole som hun ikke kan tåle pga hendes sygdom og så skulle vi bo i en luset lejlighed til ingen penge med utætheder svamp mm for ellers kan vi ikke gå ned i tid..


  • #88   12. jan 2010 det kan man ikke sige vi har flere penge mellem hænderne end de fleste men har en datter med en sygdom der koster en del ekstra og den husleje mm ville være det samme som hvis vi boede til leje da huslejen er en hel anden end i det jyske.

    men uanset hvad synes jeg ikke det særligfedt at bliuve stemplet som dårlige forældre fordi ungerne er afsted så mange timer det er der slet ingen der har ret til at sige bare fordi de er så heldige de har en masse muligheder.. nej det står der ikke direkte men man kan sagtens læse mellem linjerne


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #90   12. jan 2010 Nej nemlig Dina. Jeg har iikke haft i sinde at stemple nogen men, bare informere og give råd, om hvad man evt. kunne gøre, hvis ens barn altså var så lang tid i institution.
    Men nogen føler sig overordenligt trådt på og det var ikke min hensigt. ..


  • #93   12. jan 2010 måske i ikke vil det men det er den følelse i efterlader det tænker i bare ikke over men synes jeg ikke vil diskutere mere kan mærke jeg bliver surt og ked så kan jeg lige så godt hoppe ud igen istede for at diskutere nogen man aldrig bliver enige om mine børn har ikke taget skade.

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #95   12. jan 2010 Sådan var min første tanke også....At de skal retfærdiggøre deres valg, og der er jeg jo så bare ikke enig længere er den ikke. Men igen er der nogen der skal hugge hovedet og fordreje ens ord, som bare var ment som et råd eller noget.

  • #96   12. jan 2010 ¤ Dina ¤

    bestemt ikke at jeg har dårligsamvitighed for at være ærlig magter jeg ikke min store datter for længe afgangen når hendes medicin ikke virker men vi får heller ikke dne hjælp vi skal og det jeg sgu ikke bleg for at sige du kan låne hende en uge du tænker det samme.. og jo de kan sgatens få en kortere dag men så skal jeg skære min søvn ned til en 3-4timer og det er de slet ikke fortjent med lige nu sover jeg kun 5 timer og de er lige i underkanten


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #97   12. jan 2010 Igen Karina du har ret til din mening, men omvendt kan du ikke forvente at vi skal omvendes til at være enige med dig.

  • #99   12. jan 2010 Karina: Du står os en en noget anderledes situation end de fleste "almindelige" danske familier. Din datter er syg og så er der rigtig mange andre ting der spiller ind.

    Jeg føler mig ikke trådt på:-) Men jeg har prøvet at fortælle fra mit synspunkt for at sige at det altså ikke handler om forkert priotering, men anderledes. Hvem kan dømme hvad der er rigtigt og forkert udfra det? Ingen hvis du spørger mig.

    Jeg siger ikke at I protere forkert og hvis i mener jeg gør det, jamen fred være med det:-) Så længe jeg har det godt når jeg henter og aflevere min datter og føler hun er glad og tilfreds, så føler jeg jeg handler korrekt:-)


  • #100   13. jan 2010 tak line det var det jeg havde brug for at høre det hjælp en hel del og ja jeg står i en andne situration som jeg bestemt ikke havde ønsket smiley

Kommentér på:
Hvem skal opdrage.?

Annonce