{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

at tisse {{forumTopicSubject}}

jeg havde lavet et andet indlæg om hvornår i andre fik jeres børn vendt af med bleen. Jeg tror selv jeg er godt på vej, da hun nu er begyndt at komme ligeså snart hun har tisset i bleen, så vil hun sidde på toilettet bagefter for at tøre sig. Men jeg vil nu godt nok gerne hvis hun vil begynde at sige det inden hun tisser. Hun er godt nok kun 2 år. Er der noget jeg kan gøre for at få hende til at sige det før i stedet for bagefter??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at tisse
  • #1   31. jul 2008 Da min datter kom af med bleen, var det faktisk hende selv der kom.
    Vi var en tur i Djurssommerland og så ville hun pludselig ind og tisse, så det gjorde vi og så tænkte jeg, så kan vi godt smide bleen og det gjorde vi, selvfølgelig kom der uheld, men det vil der nok altid gøre.
    Hun fik lov til at beholde den på om natten i 14 dage og så røg den også, for den var tør hver nat..
    Det var en nem opgave...
    Hun var 2½ da det skete...

• #2   31. jul 2008 Angåede det med at få hende til at gøre det inden hun tisser i bleen, er det nok dig selv der skal prøve engang imellem og sige til hende at nu går i lige ud og tisser eller prøver på det.. Får hende til at vænne sig til at gøredet på den måde og ikke i bleen

• #3   31. jul 2008 Håber det er ok jeg lige låner din tråd smiley

Vi var på mac D søndag med min kærestes børn . Sarah har også kun bleen på om natten (hun er 3) og så skulle hun pludselig tisse . Tog hende så med ud på det toilet de har på mac d . Da vi kom derind var der en dame der stod og tørrede hænder. Og sarah blev meget bange for den blæser . Det var så synd smiley Bad så min kæreste om at putte bleen på hende , så hun ikke tissede i bukserne . Det ville han ikke . Hun kunne bare have tisset derude , Ja flot :s hun blev virkelig bange , kunne slet ikke få hende derud . Hun tissede så ikke i bilen - heldigvis for så var han blevet stik tosset. Men syntes det var synd at hun skulle holde sig i over en halv time smiley Eller er det bare mig ??

• #5   31. jul 2008 Mascha's Mor .

Nej nemlig . ville selv have givet hende en ble på , men har aldrig prøvet det før :s

• #6   31. jul 2008 Jeg havde nu godt nok også givet hende ble på igne, det er alt for synd det andet og det kan gøre så hun holder sig og en anden gang slet ikke vil på toilet....

• #7   31. jul 2008 Mutte har du aldrig givet et barn en ble på ?

:-)victorias mor=:) undkyld jeg li bryder in smiley

• #8   31. jul 2008 Lullee .

Nej aldrig smiley

• #9   31. jul 2008 Mutte havde lige skrevet den helt store guiad til dig hvordna du giver ble på og så går min com ned og nu er den væk .. øv .. hehe

Har du aldrig leget med dukker?

• #10   31. jul 2008 Lullee .

Nitten . Nej jeg var mere til plastik edderkopper og slanger smiley

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #11   31. jul 2008 til Lullee. Det er helt okay.

• #12   31. jul 2008 Mutte : hehe okay ,,. Jeg må lige skrive den igen sener og så sender jeg den li til dig .-. hehe
    Det skal du sq have lært pigebarn smiley hehe
    men svært er det jo ikke smiley

• #13   31. jul 2008 Lullee .

Nej kunne heller ikke forestille mig at det var vildt svært , meen aner ikke hvordan den skal vende og sådan noget ^^

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #14   10. nov 2008 Hejsa

Jeg tror det handler om at holde fast i, at nu skal de være blefri. Men også huske på, at de også skal være klar til det smiley
    Mine tvillingedrenge blev renlige i sommers ( de var 2 1/2 )
    Man skal tage beslutningen " nu er det nu" og ikke give op og give bleen på igen. De tager heller ikke skade af at gå i et par våde bukser
    ( selvfølgelig ikke alt for lang tid ) En god idè er også ( helt overdrevet ) at rose helt vildt når de så ha tisset mm på potten.
    Denne fremgangsmåde har jeg brugt på alle mine børn, og det har virket superfint smiley håber det kan hjælpe lidt smiley

Kommentér på:
at tisse

Annonce