{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

mine børn kan ikke lide hinanden {{forumTopicSubject}}

jeg har 4 børn...

en pige på 10
en pige på 5 og
tvillingedrenge på 4

de kan sagtens hygge... lege... pjatte slås og skændes
så på det område er det helt normalt...

men de har meget svært ved at være kramme... sige søde ting om hinanden osv...

hvis fx de har været grove ved hinanden og de skal sige undskyld og kramme så ser de på mig som de er ved at dø og jeg er åndsvag...

jeg vil jo godt ha at de kunne være som man der "andre" har det... passe på hinanden ... trøste hinanden hvis den ene har slået sig... kunne holde i hånd.. ligge sammen i en sang og læse og hygge ( der er det mest den store der villle dø hvis hun skulle det )

så til jer der har søskende der krammer og kysse hinanden farvel når de går vær deres vej eller løfter rundt på deres mindre søs... og bare leger og pjatter og hvor man kan se de nyder det..

hvordan har i gjort.. ??

( skal lige igen sige de leger jo sammen osv som andre børn og søs... men det er bare svært at få dem til at ligne nogle der elsker hinanden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine børn kan ikke lide hinanden
  • #1   27. feb 2011 tror altså det er meget normalt og især med din 10 årige datter for i den periode er søskende bare SÅ irriterende smiley sådan har vi i vores søskende flok også haft det smiley undtagen mig og min 9 årige ældre bror vi havde et specielt bånd smiley men selvfølgelig elsker de hinanden de jeg helt sikker på smiley også det da altid træls i den alder og skulle sige undskyld hvis man ikke mener det er det man skal smiley

• louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #2   27. feb 2011 vores 2 ældste på 6 og 8 er på samme måde så det tror jeg bestemt ikke der er noget unormalt i men det er hammer irreterrende.

• #3   27. feb 2011 tror også det er meget normalt, sådan har det også været her med både mine unger og mig selv og mine brødre. hvis der kom nogen udefra kan du tro de/vi har holdt sammen, selv om de/vi lige havde været død uvenner og måske været i totterne på hinanden, det sidste er nok mere mine unger, da mine brødre er en del år ældre end jeg så det var ikke tit jeg sloges med dem. men i dag hvor ungerne/jeg selv er voksne er de/vi perlevenner og ringer altid til hinanden hvis der sker noget nyt eller vi bare har brug for en snak

Kommentér på:
mine børn kan ikke lide hinanden

Annonce