734 visninger
|
Oprettet:
Vil ikke sove om dagen?! :( {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Mit problem ligger i at vores lille datter på 4½ måned ikke vil/kan sove om dagen med mindre hun kommer i barnevognen.
Iforvejen har hun meget svært ved at sove, og kan ikke selv falde i søvn, hvilket er virkelig træls.
men når hun så falder i søvn i armene ved at blive vugget og klud over hovedet (hun falder ikke i søvn hvis der er noget at se på) så sover hun max i ½ time.
hjææælp det er jo virkelig hårdt hvis vi skal gå med barnevognen to-tre gange om dagen i mindst 1½ time hver gang...
hvad gør I? og er der andre der har samme problem?
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 19
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Vi blev til sidst enige om nu tager vi kampen da han intet fejlede/fejler. fik os afvide fra sp det var fordi jeg ikke havde været alt for go til af ligge ham fra mig som lille, så derfor havde de brug for afvide vi var der hele tiden.
Vi tog kampen indenfor så ingen kunne høre han skreg måske 5min af gangen.. det tager tid men det hjælper en så meget man ikke skal lulle vognen.
Idag er han næsten 1 år & sover super, han bliver lagt & falder selv i søvn, & sover omkring 2 en halv time hver gang.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
dec 2010
jeg har fået nummeret på en kiropraktor nu som jeg ringer til og høre om ham kan hjælpe og vil også lige høre lægen om en evt henvisning til en ørelæge så
dec 2010
Vil ikke sove om dagen?! :(