{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove om dagen?! :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Mit problem ligger i at vores lille datter på 4½ måned ikke vil/kan sove om dagen med mindre hun kommer i barnevognen.
Iforvejen har hun meget svært ved at sove, og kan ikke selv falde i søvn, hvilket er virkelig træls.
men når hun så falder i søvn i armene ved at blive vugget og klud over hovedet (hun falder ikke i søvn hvis der er noget at se på) så sover hun max i ½ time.
hjææælp smiley det er jo virkelig hårdt hvis vi skal gå med barnevognen to-tre gange om dagen i mindst 1½ time hver gang...
hvad gør I? og er der andre der har samme problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke sove om dagen?! :(
  • #1   5. apr 2011 oki. hvordan fandt i ud af det med spændingerne? vi har overvejet kiopraktor nemlig. men det var fordi jeg har en veninde hvis datter havde problemer med maven og det hjalp efter 4 gange hos ham. Og jessica har også lidt vrøvl med maven engang imellem.

• #2   5. apr 2011 Vi havde samme problem med min søn, han kunne ikke sove uden vognen kørte indtil han sov rigtig tungt os det samme med kluden.
    Vi blev til sidst enige om nu tager vi kampen da han intet fejlede/fejler. fik os afvide fra sp det var fordi jeg ikke havde været alt for go til af ligge ham fra mig som lille, så derfor havde de brug for afvide vi var der hele tiden.
    Vi tog kampen indenfor så ingen kunne høre han skreg måske 5min af gangen.. det tager tid men det hjælper en så meget man ikke skal lulle vognen.
    Idag er han næsten 1 år & sover super, han bliver lagt & falder selv i søvn, & sover omkring 2 en halv time hver gang.

• #3   5. apr 2011 vi har haft det samme problem som stod på til han var et år det viste sig han havde væske på ørene og fik lagt dræn nu har vi den gladeste nemmeste dreng, var jeg dig ville jeg prøve at ringe til ørelæge imorgen og fortælle dte du lige har skrevet er det ikke ørene så prøv en kiropraktor som kan hjælpe med nakken...

• #5   6. apr 2011 tusind tak for jeres svar. smiley
    jeg har fået nummeret på en kiropraktor nu som jeg ringer til og høre om ham kan hjælpe og vil også lige høre lægen om en evt henvisning til en ørelæge så smiley

• #6   6. apr 2011 Nå oki smiley det troede jeg man skulle. Men tak for det. Så er jeg fri for at spilde lægens tid på at ringe hehe

Kommentér på:
Vil ikke sove om dagen?! :(

Annonce