{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

slå hunden Hjælp {{forumTopicSubject}}

Godmorgen til jer alle.....

nå min datter på 19 mdr. er begyndt at slå hunden. og det skal hun på ind måde. så vil gerne have det stoppe.....

jeg har de sidste to dage nå gjort sagt nej at hun må ikke slå....jeg er henne have fat i hende for have øjne kontrak og forklare , men så gå to sek så gør hun det igen og har dermed taget lagt hende i seng. i ca. 3-5 minutter og har sagt hvorfor plus nå henter hende siger jeg det igen...


nogen gode råd, eller er det det rigtigt jeg gør


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slå hunden Hjælp
  • #1   20. apr 2011 Her gjorde vi det at når Kasper slog hunden sagde vi selvfølgelig et hårdt nej, og så tog vi hans hånd og kørte over hende og sa ae ae, og hvis han så stadig slog hende tog vi ham væk. Vores hund har altid fået lov til at slikke ham, da det har været hendes måde at "holde ham på afstand" hvis hun ikke lige gider ham. Og på den måde fandt de hurtigt en fin ballance, og vi har aldrig haft problemer.

  • #2   20. apr 2011 Lige et sidespring... Sys det er helt fint med en timeout, men ville dog aldrig bruge hendes seng. Har bruger vi måtten ude i gange, da sengen ikke skal forbindes med noget træls, og det skal ikke føles som en straf at komme i seng... Men hvis det fungere hos jer, så fortsæt endelig. Vi er da heldigvis forskellige alle sammen- smiler...

  • #3   20. apr 2011 vi heller ikke haft problmer før ind for tre dage siden.... hun altid været meget kærlige og ae ae Chester...
    hun har ra dag nr et, har huhn været del af og de leger også godt sammen hun ikke gider siger hun nej og han gå og nå han ikke gider jamen så gå han og det har funger, der lige en gang i mellem hvor vi sagt hun skal lad ham være... og plus kurven er hans helle sted.... og det ved hun-------


    men jeg da forsøg mig ud i det, måske er jeg ikke bestem nok....

    men takker for jeres råd


  • #4   20. apr 2011 ja nemlig for det tænkt jeg også da smid hende ind idag. om man skulle finde noget andet, for sengen skal være et dejlig sted at være... så dette lyder som en god ide med en måtte....


  • #5   20. apr 2011 Her fungere det i hvert fald, da det er et "neutralt" sted og ikke et rum han som sådan ellers rigtig skal bruge jo..


  • #6   20. apr 2011 jamen jeg tror vi det bliver nødvendig så vil vi finde andet sted..... nu er det noget som er sket 2 gange... så forhåbelig er det et overstået kapitel for denne gang....


  • #7   20. apr 2011 Hvad med at vise hende at i stedet for at slå så skal hun ae hunden?
    Hvis ikke det hjælper, så burde du holde hende væk fra hunden i den alder, det er synd for hunden.


  • Trine R
    Trine R Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   29. maj 2011 1. Brug ALDRIG sengen som straf, det giver bare problemer på et andet tidspunkt. Så forbinder hun sengen med at hun har gjort noget forkert.

    2. istedet for kun at sige hvad hun gør forkert, så sæt dig sammen med hende og hunden og sig "ae ae" og vis hende hvordan man skal gøre.

    3. At flytte fokus er også en rigtig god ting i mange situationer.


Kommentér på:
slå hunden Hjælp

Annonce