Wiiiii :D Sove i egen seng {{forumTopicSubject}}
Hej piger... Er bare så glad og udhvilet idag, så ville lige dele min succes historie med jer
Alexander har sovet i sin egen seng på sit eget værelse fra han var 3-4 måneder gammel. (han er snart 16 mdr) Pludselig for et par måneder siden, fra den ene dag til den anden ville han ikke være i sin seng og begyndte at skrige så snart han ramte madressen.. Har prøvet ALT for at undgå den hårde metode med bare at lade dem stå og skrige sig i søvn.. Både køb af juniorseng, at lade ham falde i søvn og så lægge ham ind, at lade ham falde i søvn i vores seng og så lægge ham ind; forskellige lamper tændt på hans værelse og rykke hans seng ind i soveværelset. INTET hjalp. Igår aftes blev min kæreste træt af det.. Alexanders seng står stadig i vores soveværelse, og så lagde han ham i seng, sagde godnat og gik ud... Og så startede en 33 minetters laaaaaang skrige koncert hvor min kæreste måtte tage fat i min arm flere gange fordi jeg var på vej ind til ham... Og pludselig blev der stille!!! Han sov sgu! Og har sovet i sin egen seng hele natten Jeg er bare så stolt... Håber jeg kan holde til det så han kan lære at sove i sin egen seng og så rykker vi den ind på hans værelse når han kan det
Undskyld det blev så langt, måtte lige ud med det
Og tak fordi i læste med
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Sofie er godt nok kun lidt over et år men hun har lige haft 3 dage, hvor hun ikke ville være i hendes seng, jeg var dog hård og det endte med at efter de 3 dage sov hun fint i hendes seng igen, og nu har der ikke været noget siden.
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Wiiiii :D Sove i egen seng