{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Wiiiii :D Sove i egen seng {{forumTopicSubject}}

Hej piger... Er bare så glad og udhvilet idag, så ville lige dele min succes historie med jer smiley
Alexander har sovet i sin egen seng på sit eget værelse fra han var 3-4 måneder gammel. (han er snart 16 mdr) Pludselig for et par måneder siden, fra den ene dag til den anden ville han ikke være i sin seng og begyndte at skrige så snart han ramte madressen.. Har prøvet ALT for at undgå den hårde metode med bare at lade dem stå og skrige sig i søvn.. Både køb af juniorseng, at lade ham falde i søvn og så lægge ham ind, at lade ham falde i søvn i vores seng og så lægge ham ind; forskellige lamper tændt på hans værelse og rykke hans seng ind i soveværelset. INTET hjalp. Igår aftes blev min kæreste træt af det.. Alexanders seng står stadig i vores soveværelse, og så lagde han ham i seng, sagde godnat og gik ud... Og så startede en 33 minetters laaaaaang skrige koncert hvor min kæreste måtte tage fat i min arm flere gange fordi jeg var på vej ind til ham... Og pludselig blev der stille!!! Han sov sgu! Og har sovet i sin egen seng hele natten smiley Jeg er bare så stolt... Håber jeg kan holde til det så han kan lære at sove i sin egen seng og så rykker vi den ind på hans værelse når han kan det smiley
Undskyld det blev så langt, måtte lige ud med det smiley
Og tak fordi i læste med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wiiiii :D Sove i egen seng
  • #1   21. aug 2011 det flot og dejlig for jer min pige sover heldigvis i egen seng hun er osse kun 2 mdr men sover 6-8 timer om natten så det dejlig

  • #2   21. aug 2011 Hvor dejligt smiley Hun er søreme dygtig smiley Håber virkelig for jer at hun bliver ved med det smiley

  • #3   21. aug 2011 Forsæt så er jeg sikker på at det nok skal komme,og han snart er inde på sit eget værelse igen smiley

    Sofie er godt nok kun lidt over et år men hun har lige haft 3 dage, hvor hun ikke ville være i hendes seng, jeg var dog hård og det endte med at efter de 3 dage sov hun fint i hendes seng igen, og nu har der ikke været noget siden.


  • #4   21. aug 2011 Jeg har bare slet ikke haft psyke til at tage kampen op, så han har sovet ved siden af mig i flere måneder nu, hvilket har resulteret i at jeg har ligget dårligt og har ondt i ryggen... Han blev igen idag lagt i sin egen seng og faldt i søvn efter et kvarters tid smiley Så der er da fremskridt smiley Desuden små brokkede han sik kun idag, og igår skreg ham smiley

Kommentér på:
Wiiiii :D Sove i egen seng

Annonce