{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

At høre efter hvad der bliver sagt.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger...
Kan mærke at jeg er ved at blive rigtig frustreret og for at undgå at begynde at råbe af Alexander vil jeg høre om der er nogen der har nogen gode råd smiley

Sagen er den at Alexander (18 mdr.) Gør lige som det passer ham... Hvis ikke han vil have tøj på og vi kalder på ham, så ignorerer han os bare.. Det er i så høj en grad at hvis vi går hen til ham for at hente ham så vender han ryggen til os og laver himmelvendte øjne... Han vil ikke blive siddende ved bordet og spise sammen med os andre.
Og han er ikke særlig rar ved vores lille nye kat... han sperker, slår og hiver den i skindet... Vi siger selvfølgelig nej til ham og fortæller ham at han skal være sød og ae i stedet.. og at det gør av på missen... Men det er lidt svært da katten selv opsøger ham smiley

Ved ski ikke hvad jeg skal gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At høre efter hvad der bliver sagt..
  • #1   15. nov 2011 De kloge siger børn først forstår et nej når de er 2. Men de forstår tonelejet i hvert fald. Ligesom man kan læse en manual for dem men det er ligemeget bare tonelejet er roligt. Kan ikke rigtig trøste dig for Mikkel er stadig sådan og han er 3½ nu smiley Men det er at blive ved og være konsekvent og ikke falde af på den og give slip når man bør holde fast. Synes det er blevet bedre efter Mikkel er kommet i BH men han prøver os stadig af for hvad der sker der hjemmer er ikke det samme som i BH.

• #2   15. nov 2011 Er det også andre steder end hjemme han er sådan? Og overfor andre, fx dp mor eller hvem det nu ku være...?
    Muligvis hiv fat i støtte pædagogen igennem dagpleje/vuggestue, og få nogle redskaber til hvordan man kan vende det, så han begynder at høre efter... smiley
    held og lykke, det er bare ikke sjovt når de sådan arbejder imod én, i stedet for med én..

• #4   15. nov 2011 Hos os virker det med at sige til Mikkel det må du ikke. Lige for tiden sparker han og det er også mig. Så siger jeg det må du ikke fordi mor har lillesøster i maven. Så siger han ok og jeg spørger ham hvorfor han ikke må så han selv sætter ord på også spørger jeg hvad skal du så, og han siger lade være. Det virker her og det er noget BH har lært os. Vi er også nye på det område men det er at være fast og konsekvent. Og mht katten. Tag den væk og sig NEJ til ham og 3 gang du flytter missen så flytter du ham så han forstår det er forbudt. Ikke en lang forklaring for det er som med hunde de fatter kun et ord af gangen i den alder. Og du kan sige ja eller nej det er det samme smiley

• #6   15. nov 2011 Mascha's mor: Jeg tror, han er alt for ung til at forstå så lange nogle sætninger. Min erfaring er, at det er nemmere at få børn i den alder til at høre efter, hvis man siger klart og tydeligt "nej!", hvis de gør noget, man ikke vil have. I den alder forstår de ikke konsekvenserne af deres handlinger, og så kan det i og for sig være ligegyldigt, om man bruger flere timer på at forklare dem det. smiley
    MEN; det er jo selvfølgeligt forskelligt fra barn til barn smiley

• #7   15. nov 2011 Jeg gør det samme ved Viktor.. Fortæller ham i sætninger nej du må ikke slå osv.. Også hvis han feks skal have tøj på eller i seng siger jeg ikke vil du med ud og have sko på? For så siger han nej! Men i stedet siger du skal ud og have sko på for vi skal ud og gå også kan han stadig godt blive gal men så tager jeg ham på armen og går ud og giver ham tøj på... Jeg synes også Viktor gør alt han ikke må men jeg bed at han gør det i håb om at jeg opgiver...

Kommentér på:
At høre efter hvad der bliver sagt..

Annonce