{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

LORT i underhylerne :( {{forumTopicSubject}}

HJÆLP!!!!!

Er ved at gå ud af mit gode skind og er løbet tør for idéer.

Min søn er på 2. måned blefri HURRA, MEN nu er han begyndt at lorte den i hans underbukser. Det gik ellers lige så godt og med få uheld. Men så snart jeg har hentet ham i BH går han ud i haven og skal patut sidde der og skide (undskyld mit ordsprog)

har prøvet at sidde han på wcét når vi kommer hjem, men han laver ikke det fjereste uanset hvor længe han sidder der.

What to do girls???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORT i underhylerne :(
  • #3   27. aug 2012 marcus har noget tid haft lidt svært ved at komme på toilettet, han kan tydeligtvis godt mærke han skal, men han holder sig istedet ;o/, han begyndte at rende rundt med konstant ondt i maven, gik og pev og havde det faktisk ikke for godt, fordi han gik og holdte sig, med begge dele forøvrigt, efetr at have lavet et indlæg herinde, begyndte vi på opfordring at "starte forfra" altså gøre som da han blev renlig, give belønninger når han gik på toilettet, og det er blevet meget bedre igen, dog skal vi stadig indimellem "presse" lidt på for at han gør det, og der er desværre også sket uheld, hvilket der ellers stort set ikke havde været før, men altså belønninger det hjælper her...

  • #4   27. aug 2012 Prøv med en potte bog:) Hvor han for et klistermærke i bogen når han har lavet på wc måske det vil virke:)

Kommentér på:
LORT i underhylerne :(

Annonce