{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.679 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP min søn 6 mdr {{forumTopicSubject}}

Min søn på 6 mdr vågner op til 5 gange om natten min SP siger jeg skal spise ham meget mæt inden han skal i seng men det er lidt svært når han ikke vil spise mere end 4-5 skefulde mad og når jeg prøver at give ham en flaske vender han bare hovedet og sutten vil han ikke ha ( bruger ikke rigtig sut) det endte med i nat med jeg sad inde hos ham i 2 timer hvor han bare skreg og var mega umulig lige meget hvad jeg gjorde skreg han bare og har prøvet og massere hans mave fordi jeg måske troede han havde ondt i maven og har prøvet at synge for ham og gå rundt med ham der er ingenting der hjælper smiley jeg kan godt mærke jeg blive mega ked af det og frustreret..:( har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP min søn 6 mdr
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   3. apr 2013 kommer han af med afføring hver dag? min datter havde det sådan at hun gik iseng kl 9 og sov til kl 2 og så var der bare kke noget at gøre måtte op og lave gråd og så lege og sove bagefter tog gern e1½ time der om natten sådan gik det til hun var 9 mdr

• #3   3. apr 2013 Vi kæmpede med den såkaldte 10 mdr kolik. Han er snart et år og de sidste to mdr har været en drøm. Men vi kæmpede og prøvede alt!
    Jeg har to rigtig gode råd til dig. Prop ham ikke med mad om aften. Det gør det hele meget værrer. Søg derimod for at han får lidt mere mad i løbet af dagen. Det giver en fantastisk effekt om natten. Det andet råd er: Køb bogen søvn uden gråd. -det lyder for godt til at være sandt, men hvis du lige som jeg er imod det med at lade barn græde i sengen så er den guld værd. Den har virkelig ændret vores liv. Jeg havde ikek meget tiltro til en bog, men jeg ændrede hurtig holdning.
    Håber det kan hjælpe jer, for jeg ved hvor frygteligt det er.

• #4   3. apr 2013 lisbeth h han kommer af med afføring men det er hårde knolde og det er dog ikke hverdag han kommer af med det men SP siger det er meget normalt men når han så "laver" så skal jeg hjælpe ham med at få det ved at cykle med benene for det gø ondt på ham..

• #5   3. apr 2013 mette H jeg må prøve den bog for jeg kan god mærke jeg er ved at rive håret ud af hovedet på mig selv for jeg føler jeg ikke kan hjælpe ham han ligger bare og skriger og det gør ondt i mit hjerte og se ham sådan..:( håber virkelig snart han sover ordenligt igen..:(

• #6   3. apr 2013 Hvis han er 6 mdr må han ikke have hårde knolde i sin afføring! Tror virkelig du skal tage en snak med en børnelæge og ikke høre på den sp.
    Victor led virkelig meget af hård mave og det var frygteligt for det gjorde ondt.
    Vi prøvede med lactulose men det gav ham luft i maven og dermed et nyt problem.
    Så efter aftale med børnelæge fik han movicol som var et vidundermiddel. Det fik han i to mdr og så var det slut. I forbindelse med at han fik grød og masser af vand og mindre mme så kunne vi trappe ned for movicol.
    Det er bestemt ikke rart for hverken ham eller dig at han lider af hård mave. Det og luft er simpelthen det værste. jeg føler virkelig med dig og håber du finder løsningen der passer netop til din søn.
    Vi var igennem alt tænkelige før vi fandt løsningen.
    Så jeg deler alt for at hjælpe andre i samme situation.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #8   3. apr 2013 så er det da drfor han har indeklemt afføring ned og køb movicol de første to dage giver du han to breve og derefter et og nor det er normalt ned sætter du langsom dosisen

• #9   3. apr 2013 Synes du skal snakke med en læge inden du går igang. Vi fik af vide at vi kun måtte give et brev og så øge til 1 1/2 hvis det fortsatte efter to dage. Et brev var dog rigeligt og der gik ikke længe før der var godt gang i maven. Men som børnelægen sagde så må man ikke stoppe fordi der er en ble med normal afføring. Der kan være knolde af afføring i tarmene og det kan sagtens tage op til en mdr at få dem ud. Hvis man stopper for tidligt kan man risikere at det starter forfra.

Kommentér på:
HJÆÆÆLP min søn 6 mdr

Annonce