HJÆÆÆLP min søn 6 mdr {{forumTopicSubject}}
Min søn på 6 mdr vågner op til 5 gange om natten min SP siger jeg skal spise ham meget mæt inden han skal i seng men det er lidt svært når han ikke vil spise mere end 4-5 skefulde mad og når jeg prøver at give ham en flaske vender han bare hovedet og sutten vil han ikke ha ( bruger ikke rigtig sut) det endte med i nat med jeg sad inde hos ham i 2 timer hvor han bare skreg og var mega umulig lige meget hvad jeg gjorde skreg han bare og har prøvet og massere hans mave fordi jeg måske troede han havde ondt i maven og har prøvet at synge for ham og gå rundt med ham der er ingenting der hjælper jeg kan godt mærke jeg blive mega ked af det og frustreret..:( har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre????
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Jeg har to rigtig gode råd til dig. Prop ham ikke med mad om aften. Det gør det hele meget værrer. Søg derimod for at han får lidt mere mad i løbet af dagen. Det giver en fantastisk effekt om natten. Det andet råd er: Køb bogen søvn uden gråd. -det lyder for godt til at være sandt, men hvis du lige som jeg er imod det med at lade barn græde i sengen så er den guld værd. Den har virkelig ændret vores liv. Jeg havde ikek meget tiltro til en bog, men jeg ændrede hurtig holdning.
Håber det kan hjælpe jer, for jeg ved hvor frygteligt det er.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 13
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 13
aug 2011
Victor led virkelig meget af hård mave og det var frygteligt for det gjorde ondt.
Vi prøvede med lactulose men det gav ham luft i maven og dermed et nyt problem.
Så efter aftale med børnelæge fik han movicol som var et vidundermiddel. Det fik han i to mdr og så var det slut. I forbindelse med at han fik grød og masser af vand og mindre mme så kunne vi trappe ned for movicol.
Det er bestemt ikke rart for hverken ham eller dig at han lider af hård mave. Det og luft er simpelthen det værste. jeg føler virkelig med dig og håber du finder løsningen der passer netop til din søn.
Vi var igennem alt tænkelige før vi fandt løsningen.
Så jeg deler alt for at hjælpe andre i samme situation.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
aug 2011
HJÆÆÆLP min søn 6 mdr