{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Blod...? {{forumTopicSubject}}

Hej...

Efter min egne beregninger skulle jeg have min menstrusion i denne uge, men nu er vi nået til søndag og der er stadig ingenting sket. Men jeg har pletblødt eller det lignet kaffegruns lign. 2 gange... Hvad kan det betyde... At det er menstrusion eller hvad.
Jeg er lige stoppet med p-piller, så dette er min første menstrusion efter stoppet. Men de 2 gange kaffegrums der kom, hvad er det....?

Nogen der har prøvet det samme eller noget lign, og ved hvad det kan være. Fordi jeg kan vel egentlig godt være gravid nu eller....???

Håber på svar da jeg er lidt rundt på gulvet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod...?
  • Birthe L
    Birthe L Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
    #1   27. apr 2008 Du kan godt være heldig at være gravid:0). Mine første to graviditeter da blødte jeg også kaffegrums de første par "menstruationstidspunkter",og børn kom der ud af begge graviditeter. Mit sidste der blødte jeg rigtigt (ikke meget, men lidt friskt blodhver dag)de første 16 uger, og der kom også et sundt barn til...sååå mon ikke :0).
    Held og lykke!!

• #2   28. apr 2008 Mille: Den er den menstrusion jeg skal have nu, altså den første efter p-pille stop....! Hvad tænker du da...?

• #4   28. apr 2008 da jeg stoppede på mine p-piller var det det sammen der var s¨dan brunt udflåd ja næsten som kaffe grums. det kom et par dage og så gik der et par dage også blødte jeg

• #5   28. apr 2008 Godaften alle sammen smiley

Tak for alle svarene...! Nu må vi ses hvad der sker, men vi er nu ikke igang med direkte projekt baby, men sker det, ja så sker det smiley
    Fordi vi vil da gerne være forældre, men tager tingene som de nu kommer og så må vi se:-)

Men skal skal nok give lyd fra mig - Uanset hvad der sker smiley

Kommentér på:
Blod...?

Annonce