1.115 visninger
|
Oprettet:
Er jeg gravid ?! {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
Nu er jeg i den weegendt hvor jeg skal få min mens! forhåbenlig ikke!
I fredages havde jeg brunt udflåde, og om aften plejer min mens og kommer gjorden den så ikke fredag aften, Lørdag var der minder brunt udflåde og her Søndag var der 1 klat brunt udflåde!!! jeg kan sgu ikke rigitg finde ud af om min mens kommer eller om jeg er GRAVID: D
Mit under live er hårdt, Men kan det jo være i begge tilfælde om man er gravid eller skal havde sin mens.
har ingen test hjemme så kan ingen gang teste:S ØV ØV.
er der nogle der har prøvet det samme eller måske kan sige lidt.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 79
jun 2008
Men er meget itvivl skulle være temmelig heldigt hvis jeg er gravid. Har ikke haft ømme bryst vorder eller noget...
for to uger siden havde jeg mega ondt i min mave en hel uge så holdte det op og forsvant og her op til weegendten har der været lidt men mærker ikke til det mere..
syntes det er forvirende
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
For os er det "dommedag" i næste weekend - lørdag......Ser frem til dagen - men frygter skuffelsen....Jeg har haft en del uro i maven / underlivet, siden et par dage før æl testen blev positiv. Men her er der heller ingen ømme bryster, eller lignende......
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
jun 2008
Købte en gravidetets test i min Brugs: D
Men den viste desværre Nekativ: (
Men hvis min mens fortsat udbliver tester jeg om 3-4 dag igen hvis den stadig er nekativ er det nok en go ting og smutte til lægen. . . .
Hej ? ? ?
uha hvor spændne med næste weegendt , jam men er rigtig bange for skuffelsen forstår dig udemærket godt, jeg aboterede for 10 uger siden så kender alt til det! ! !! Var ikke spor rart dog ordnede min krop det hele selv, og jeg slap for udskrabning.
jun 2008
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Er jeg gravid ?!