{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

når man skal til at prøve ? {{forumTopicSubject}}

er der så noget man skal vide, min veninde som prøver siger at man skal tage noget der hedder folsyrer..

ved jo intet og har ikke nogen mor man kan snakke med om sådan noget.. så kom endelig med råd smiley
Vi har først lige smidt p pillerne her til januar, så det er helt nyt her smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man skal til at prøve ?
  • #1   1. feb 2009 du kan tage gravitamin, der er folsyre i..
    Folsyre elle gravitamintager man fra man planlæggerat være gravid..

• #4   1. feb 2009 ja men vi tænker heller ikke så meget over det endnu ihvertfald.. men ville rigtig gerne at jeg kunne blive gravid så jeg kunne føde næste forår, for så udløber mit vikariat så det passer smiley

• #5   1. feb 2009 jeg blev rigtig hurtigt gravid efter p-pille stop.... men jeg tog ikke folsyre.... anede ikke at der var noget der hed det.... og har kun taget jern igennem hele graviditeten... og har en sund og rask datter på en uge...

• #6   1. feb 2009 det er en rigtig god ide at tage folsyre, det skulle vist minske risikoen for misdandelser, og gravitamin er også rigtig gode, der er det hele i.... men de er lidt dyre... så folsyre er nok.

• #7   2. feb 2009 Det anbefales at tage eksempelvis gravitamin fra man PLANLÆGGER at blive gravid og indtil 12 graviditets uge.
    så har du de vitaminer og det folsyre i kroppen du skal have for at det er optimalt for graviditeten og så mindsker du chancen for oralrørs defekt og rygmarvs brok -de er bedst at tage for at mindske misdannelserne i hvertfald.

du kan tage folsyre eller også gravitamin -så får du alt det du behøves og ikke kun folsyren. Der er præcis den mængde folsyre i gravitamin du skal tage ekstra som gravid

Kommentér på:
når man skal til at prøve ?

Annonce