{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

S
S
Tilmeldt:
26. maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237

Sætte operation baby på stand-by {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer ved nok at jeg aborterede for 2. gang her for 14 dage siden..
Jeg har nu gået og tygget lidt på det og vendt det i mine tanker og er egentligt kommet til et punkt hvor jeg kan leve med at det er sket.
Jeg har bare gået med en tanke lige siden det skete:
Måske skulle vi sætte det lidt på stand by
Jeg skal måske lige sige at jeg er meget psykisk syg, og det er jo utroligt hårdt for alle at abortere, men tror det især er svært for mig, fordi jeg vender alle de dumme følelser indad og fokuserer kun på hvad jeg kunne ha gjort anderledes og at det er fordi jeg ikke er egnet til at være mor det sker og sådan i den dur. Og somregel ender det med at jeg kommer dertil hvor jeg sidder med pillerne i hånden, og må indlægges igen.
Det jeg så er blevet lidt opfordret til af lægen, er at jeg skal vente, til jeg er i en psykisk stabil periode i mit liv, hvor jeg ikke baserer al min lykke på et lille barns skuldre, for, som han siger, det kan et spædbarn ikke klare. "et barn har brug for dig, det skal ikke være omvendt" Den sætning sidder dybt i mig, og jeg det er den der gør at jeg er i vildrede. Jeg har været syg i 15 år af mit 20 årige liv, og derfor kan jeg ikke se mig ud af, at jeg skal vente med et barn til jeg bliver rask.
Jeg skal måske lige sige, at jeg har spurgt om en undersøgelse, der kunne påvise om det skyldes min mand eller jeg at jeg aborterer, men den undersøgelse vil min læge ikke bevilge før jeg har aborteret en 3. gang.
Men jeg tror bare ikke, at jeg vil kunne klare en 3. abort.
Ja, indlægget blev lidt langt, men jeg håber på lidt respons fra jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sætte operation baby på stand-by
  • #1   24. feb 2009 Nej hvor kan jeg genkende mange af de ting du siger, er selv en meget "svag" peson og den mindste ting kan få mig til at tude. Jeg har 7-9-13 en dreng på 4½ år men havde en ufivilig abort for ca et år siden og siden er det ikke blevet bedre med mig. Jeg er ikke en perfekt mor og har ham tit hjemme, da jeg ikke kan overskue at aflevere ham 1km væk. Mit lliv har været meget turbulent fra starten er født i rumænien i 85 ikke lige de bedste tider. og ja siden da har jeg været frem og tilbage mange stæder. blev så adopteret i 94 da jeg var 9 år til danmark. og siden ja er jeg ikke blevet mere stabil i hovedet. føler jeg synker dyber og dyber ned for hver dag der går. og ja havde jeg ikke min søn og mand så ville jeg nok ikke være her i dag. SÅ nogen gange kan et barn aligevel hjælpe lidt på det, selv om andre ikke kan se det. smiley held og lykke til jer fra mig

  • #2   24. feb 2009 Jeg tror måske du burde følge lægens råd for hvad sker der hvis du får en 3 abort, vil du så gå helt i spåner??? Og det kan jo sagtens være fordi at du stresser dig selv ved tanken om et barn at du netop abortere...! Jeg var så nervøs for om jeg kunne klare at blive mor, men nu har jeg en super mand og en skøn fam. og ja jeg kunne ikke være mere lykkelig end jeg er nu... Men det er ENORMT hårdt at blive mor!!!

    Det gør det så ikke bedre at min datter ikke ville tage på i starten og vi røg på børneafdelingen i ålborg i 2 døgn da hun var ca. en mdr. og Jeg så måtte opgive amningen, som var meget vigtigt for mig, da jeg mente at det var det eneste rigtige og at jeg som mor BURDE kunne give min datter det bedste + jeg så for knap 3 uger siden var i en bil ulykke hvor jeg blev påkørt bagfra og nu har et piskesmæld og må ikke bære på min datter før efter påske...

    Og hvis man er psykisk ustabil er man også ekstra eksponeret i forhold til en fødselsdepression...

    Jeg fortæller dette fordi det er ting som kan ske for dig og det skal man være i stand til at takle, selvfølgelig med hjælp fra fam. og venner, men det er hårdt og min psyke er helt sikkert blevet påvirket af det og det tære altså på en... Jeg vil meget gerne have flere børn og så gerne snart, men jeg har også den hjælp som det kræver... Og jeg ønsker dig alt held og lykke med projelt baby, men husk at du er meget ung endnu og kan sagtens tillade dig at vente til du er HELT klar... Jeg er selv 25 og min mand bliver lige straks 31... Og vi er glade for at vi har ventet så længe da vi nu er kommet på plads i livet og er blevet gift, har fået hund og biler og nåede også lige at få vores hus... Men jeg har ønsket mig børn i flere år, hvor min mand har været mere afventenede... Og det er jeg glad for nu, da jeg ikke er sikker på jeg kunne have klaret det tidligere, jeg har også haft en del problemer i mit liv...

    Min mand er nu så glad for at vi har fået Johanne at han faktisk siger at han kan slet ikke forstå hvorfor vi ikke har fået børn noget før?? ;o)

    Ps husk nu du skal være der for dit barn og det kan du ikke være hvis du er indlagt med psykiske problemer ;o)

    Håber alt vel for dig...

    Ups det blev godt nok langt... håber du kan bruge det...


Kommentér på:
Sætte operation baby på stand-by

Annonce