{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

er ikke sikker på jeg magter lægen {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen af jer ved mistede jeg i okt. min søn kun 3-4dage gammel pga tarmslyng
jeg og min mand ønsker inderligt at få en med det samme igen men har desværre meget meget svært ved at blive gravid og benjamin kom til verden efter flere ture ved en special-læge,.
jeg lider meget af pco og har derfor også lidt extra kilo og slås med(men prøver at passe på)
i sidste uge var min mand så ved lægen og de snakkede om vores store ønske og fik besked på at kontakte ham så snart vi vil have hjælp, men jeg ved ikke om jeg magter den læge vi bliver henvist til, det eneste han siger til mig er at jeg tænker for meget på babyer og at han slet ikke forstår hvad man kan have så travlt for i vores alder..
og det værste er at han siger direkte: du er osse en af de unge der har spist dig til mange kilo... og desuden havde jeg min veninde med, hun sad i venteværelset og han gik sku osse ud og sagde det til hende...
jeg vil så gerne og min vægt er ingen problem, jeg bruger en str. 44-46 og sys slet ikke den anden graviditet var slem pga min vægt.
hva skal jeg dog gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ikke sikker på jeg magter lægen
  • #1   3. maj 2009 Ville rigtig gerne kunne sige noget du virkelig kan bruge til noget men det er jeg bange for jeg ikke kan. Jeg havde også en læge som kommenterede min vgt uanset hvad jeg kom der for. Jeg brugte 40 i bukser før graviditet men min BMI lå i overvægtig selvom jeg ikke var fed på nogen måde. Jeg er hurtig til at få synlige knogler så hvis man går ud fra min BMI vil jeg ligne en der har haft anoreksi i mange år. smiley Men jeg kunne ikke få opereret mindre bryster grundet min bmi. Så kender godt til de tåbelige læger der går op i ens vægt men på den anden side kan det være der er nogen der vil have de gør det.

    Men men men ikke sagt det er okay han er sådan for det er fandme ikke rimeligt smiley Men hvad skete der sidst? Tog i til ham og blev sendt videre til speciallæge?


  • #2   3. maj 2009 det er special lægen der er så dum, min egen lægen siger intet om min vægt.
    og ja sidste gang kom jeg jo så ned til ham(special-lægen) og gik der i 2 år, og pludselig en dag var jeg gravid uden ham kunne forklare hvordan det var sket, for han havde ikke gjort noget.


  • #3   3. maj 2009 Hvad med at prøve alternativ behandling? HAr jeg hørt flere herinde tale godt om smiley

  • #4   4. maj 2009 Hej lene
    Jeg syntes du skal bede din egen læge om at henvise dig til en anden læge, eller til en fertillitetsklinik.


  • #5   4. maj 2009 Synes du skal få en anden læge.. Det er meget vigtig at din læge forstår dig og kan hjælpe dig.. synes ikke det kan passe at han skal bestemme om i skal har et barn nu el om 5 år.. Man lever kun en gang smiley

  • #6   4. maj 2009 tak piger, det har taget mig næsen 2år at tabe 8kg, så jeg vil ikke vente mere, de siger jo selv at man ikke kunne se de extra kilo var et problem i min sidste graviditet. jeg lavede hus istand indtil jeg fik veer så kunne jeg ikke mere..
    og ja jeg ønsker også at lægen forstår mig, min alm. læge forstår mig fuldt ud men det gør special lægen bare ikke..


  • #7   4. maj 2009 hva mener du med alternativ behandling..

Kommentér på:
er ikke sikker på jeg magter lægen

Annonce