{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

??? (lidt ulækket) {{forumTopicSubject}}

Ja - jeg er jo så gået 3 uger over tid nu - og jeg er ved at bliver meget meget utålmodig!! Jeg har testet 2 gange - meen de var begge negative...
meen mensen kommer bare ikke.... smiley
Og ja - jeg er lidt træt af at den ikke er kommet - da jeg gerne ville undgå et januar-barn..

Meen nok om det spørgsmålet er egentlig lidt ulækkert; meen her de sidste 2 uger har jeg bare døjet så meget med udflåd - og det er virkelig klamt... det er bare hvidt/gennemsigtig - meen hver gang jeg har været på wc så sider det bare på papiret i store mængder - (sorry ved det er klamt) meen nogen der har prøvet det samme? og hvorfor kommer det? (har aldrig døjet med det før) nogen måde jeg kan slippe af med det igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ??? (lidt ulækket)
  • #1   6. jun 2009 Må jeg spørge hvorfor du vil undgå et januar barn smiley

  • #2   6. jun 2009 Missy: Ja da - der for mange januar-børn i min familie - der er faktisk altid en der har fødselsdag - også nok også lidt fordi jeg altid har stress op til jul - og det er ikke så sundt når man er gravid.. smiley

  • #3   6. jun 2009 Det kan nok være din PH balance/bakterie flora deroppe der ikke er helt som den skal, så du kan måske ringe og snakke med lægen og få et tjek.
    men skeden renser jo sig selv med udflåd så at have udflåd er jo helt normalt for at få renset igennem engang imellem, men hvis dte er så meget er det nok en ubalance.

    Hvis du skulle få et januar barn skal du ikke være så ked af det. Så har du heele foråret og sommeren at gå tur med barnevognen i og så render du ikke rundt midt om sommeren med kæmpe stor mave og sveder og pruster.
    Jeg ville også have haft et sommerbarn da jeg selv og alle mine søskende er det. Men det var ikke planlagt og så kom hun i februar. Synes faktisk at det var meget skønt for i sommers kunne man slet ikke se min mave endnu så der var jeg bare på stranden osv og nu er det sommer igen og så er min mave væk XD og har mest mulig tid at trille rundt med hende i dejligt vejr. Hvis jeg fødte i juli havde jeg kun 2 mdr inden det blev mere køligt og regnvejr.

    hvorfor vil du helst ikke have januar barn? er bare nysgerrig


  • #4   6. jun 2009 ups var for langsom

  • #5   6. jun 2009 Jeannie: Ja det kan der jo selvfølgelig være noget om.... tror også jeg vil til læge nu her i næste uge - så jeg kan få det hele afklaret....

  • #6   6. jun 2009 Tanja: Jeg var jo altså 7 dage over tid før jeg (lægen) kunne sige jeg var gravid....
    Så der er da håb endnu...
    Men har du regnet din termin ud, for jeg er 5+2 henne nu, og jeg har termin den 4 Feb!!


  • #7   6. jun 2009 jeg er begyndt at få meget udflåd eftre jeg blev gravid, og det er også i klatter, det havde jeg ikk inden... så måske du er gravid?

  • #8   6. jun 2009 Pernille: Jamen jeg kan jo ikke teste positiv og jeg er hele 3 uger over tid - og det er begyndt at gå mig p nerverne... Ja - har været inde på min mave den siger d. 10-01-10 og den bog jeg har der hedder "bogen og barnet" siger den 17-01-10...

    ***mor til frederikke + de 2 i mavsen***: tja det kunne være - for mit er nemlig også i sådan nogel klatter - tør ikke rigtig tro på det - meen det kan jo være...


  • #9   6. jun 2009 prøv at ta t lægen og få taget en blodprøve... krydser for dig

  • #10   6. jun 2009 *** mor til frederikke + de 2 i mavsen*** Ser du det er ikke sådan lige til - jeg er hunderæd for nåle - og så snart jeg ser blod bliver jeg meget syg - specielt når det er mit eget blod.... meen det er jo nok heller ikke smart at blive ved med at udskyde det.....

  • #11   6. jun 2009 Hvis du bliver/er gravid skal du have taget blodprøver flere gange uanset hvad.
    Men hvis du ikke er glad for det så kig væk imens. Så ved du heller ikke hvornår de stikker. Kig slet ikke på din arm før hun er færdig og du har fået vat og tape på.

    en af pigerne fra min mødregruppe for var så bange for nåle at hun i hvertfald ingen bedøvelse af nogen art skulle have når hun skulle føde. Og hun var sindsygt bange og kunne heller ikke tage at se blod. Nu efter hun har født sagde hun mens hun grinede at nu var hun ligeglad med nåle. At da de sagde på sygehuset om hun ville have lidt morfin sagde hun "ja ja bare stik!" til sidst blev hun så ligeglad. Så graviditeten havde lige kureret hendes nåleskræk.

    men måske er du gravid, måske ikke. Jeg kunne f.eks først teste positiv da jeg var 5+3 henne og jeg havde testet 2 uger før og der var den helt negativ.


  • #12   6. jun 2009 Jeannie: jeg er til læge en gang hver måned for at få taget blodprøver - pga. min gigt - og uanset hvad jeg så gør - så gruer jeg for hver gang jeg skal have en nål i armen...

  • #13   7. jun 2009 Berit R: ja det lyder da som om jeg skal et smut forbi lægen... smiley

  • #14   7. jun 2009 Spændende smiley

  • #15   8. jun 2009 Tanja:
    Nej puha så kan jeg godt se at det ikke hjælper noget hvis du stadig gruer for at tage til lægen så :S

    har du fået en tid ved lægen eller vil du vente?


  • #16   8. jun 2009 Jeannie: Nej ikke endnu - kunne ikke komme igennem idag... meen prøver imorgen igen....

Kommentér på:
??? (lidt ulækket)

Annonce