{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

ægløsnings teste.?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg forsøgt mig frem med de her øgløsningsteste..

På brugsvejledningen dtår der at der skal være to lige tydlige streger.

Men uanset hvad, så får jeg aldrig to lige tydelige streger frem på de teste.
Jeg har testet hver dag i to måneder, og der hvor min ægløsningen ifølge beregningerne skal ligge, der tester jeg med en tydelig kontrol streg og en knap så tydelig test streg.'

De andre dage i min cyklus er der kun en tydelig kontrol streg.

Hvad vil det så sige?

At jeg har ægløsning, men at disse teste ikke virker som der står i vejledningen???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ægløsnings teste.??
  • #1   21. jun 2009 Kender en som også kun fik en svag streg, og hun have ægløsning og blev gravid.

• #2   21. jun 2009 Nu har jeg ingen erfaring med sådan nogle .. Men kan det evt tænkes at det er ligesom graviditets teste ? Altså at en streg er en streg ? Nr 2 streg vil vel ikke komme frem hvis du ikke har ægløsning ? eller hva ?

Det ville jeg da umiddelbart tro ..

Håber snart der er gevinst ved jer så .. smiley

• #3   21. jun 2009 H B - Jeg har det på samme måde. Min viser også 2 streger men hvor den ene er en andelse lysere. Sådan har det set ud 2 dage i træk, hvor jeg ville mene jeg havde ægløsning, fordi jeg også får mens-smerter i den periode. Alle andre dage viser den kun en streg. Jeg er også i tvivl, fordi i følge brugsanvisningen burde den være negativ hvis den ene streg er lidt utydeligere... men tror ikke man kan regne helt med det. Jeg tror stadig på jeg havde ægløsning i de 2 dage, min så sådan ud.

• #4   23. jun 2009 jeg har oså prøvet de ægløsningstest, og vil sige at de abselut ikke er noget at råbe hurra for men i stedet vil jeg bruge det råd at imellem 12 til 18 dage fra mens første dag vil jeg i stedet bruge en masse tid med kæresten. og spar de penge de test koster til noget mere fornuftigt.

Kommentér på:
ægløsnings teste.??

Annonce