{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Hvor hurtigt kan g-test teste positiv? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvor hurtigt en gravitetstest kan vise positiv eller negativ, altså hvor langt skal man være henne eller ikke henne, hvis i forstår???
Ved jo godt at man kan have en anelse hvis mens udebliver, men sad lige og undrede mig over hvor tidligt det kan testes???

Håber der er nogle kloge hoveder derude....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor hurtigt kan g-test teste positiv?
  • #1   26. maj 2008 Okay, hmm..... sad bare lige og undrede mig lidt over det......
    Det er overhovedet ikke aktuelt for mig endnu, men man kan jo godt sidde og blilve klogere herinde... he he

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #2   27. maj 2008 de tests man kan købe rundt omkring, der er nogle af dem der rent ud skriver i vedlagt seddel at man skal forvente ikke at kunne se et resultat i op til kan ikke huske om det er 15 el 25 dagen for graviditet. Og det vil jo reelt efter hva lægerne siger betyder de x antal dage efter mens- men i det at man ikke blir gravis på den dag normltvis men på ægløsnings dagen som oftest er ca 12 dage efter ja så ville jeg jo sige at disse tests er beregnet til at tjekke de x antal dage efter ægget skulle være bæevet befrugtet- altså de x antal dage efter selve ægløsnings dagen spm er CA 12 dagen efter mens. alr er ca ca ca... Ingen er ens. Heller ikk tests

Kommentér på:
Hvor hurtigt kan g-test teste positiv?

Annonce