{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange
  • #1   8. jul 2009 Vi købte en brugt emmaljunga barne vogn til vores den første..
    Og den var kanon, fejlede intet, den var som ny.. Købte så bare nye madresser til den, da vi helst ikke ville bruge de gamle.

• #2   8. jul 2009 vi har købt en ny, men man kan da sagtens finde en rigtig fin brugt vogn.. Hvis vi ikke havde penge til det, ville jeg i hvert fald hellere købe en brugt god vogn end en billig ny vogn!! smiley

• #3   8. jul 2009 Vi havde heller ikke så mange penge da vi ventede den første, så vi blev os enig om at vi heller ville bruge 4000kr på en bryg god barnevogn en 4000kr på en skrallet ny barnevogn..
    Men denne gang har vi købt ny :o) Nu er manden så os blevet udlært..

mern kig på gul og gratis og dba der kan man finde masser a fine vogne til en ok pris.

• #4   8. jul 2009 Vi har købt en brugt tvillingebarnevogn. Da vi nok ikke kommer til at bruge den i flere år. Så vi ville ikke give 8-10 tusind for en ny.
    Vi gav 2000 kr for den og den er super fin. Så det kan sagtens lade sig gøre at finde en pæn brugt vogn

• #5   8. jul 2009 Jeg syntes tit at folk overdriver når de skal ud og købe ting ind til den bette ... Og jeg syntes det er ærgeligt at der tit skal gå prestige i at det skal hedde det helt rigtige osv .. Barnet lægger jo ikke ligefrem mærke til det .. smiley

Vi har købt en sprit ny barnevogn til 3500 kr mener jeg det var .. Den er fra bilka , men har bestået ALLE prøver og har fået karakteren A ... Så den er ligeså god som de rigtig dyre ... Puslebord har vi også købt brugt til 400 kr .. Og det er sådan et til 1500 kr fra Babysam .. smiley

Så man kan nemt spare en dælens masse penge , hvis man vil jo .. smiley

• #6   8. jul 2009 jeg overvejer nu os selv at købe en brugt når jeg engang ska ha en lille

• #7   8. jul 2009 Vi har en ny barnevogn, men det er fordi min svigermor gerne ville give os en.. men vil lige sige vores ikke kostede ret meget.... trods den er splinter ny.. vi fjernede selv pap og lign...

Jeg kunne sagtens ha købt en brugt til Noah.. det ser jeg slet ikke noget galt i... der er så mange mennesker der overkøber, og derfor er der masser a genbrugs guld til igen penge...

• #8   8. jul 2009 4 børn- har købt brugt 2 gange og ny 2 gange.

der er så mage utrolig velholdte brugte barnevogne til salg så jeg ville ikke betænke mig det mindste ved at købe brugt.

jeg vil hellere have en brugt kvalitetsvogn end en ny billig-vogn.

til anton ville jeg også købe brugt men fandt lige den model jeg ville have sat ned fra 6395,- til 3995,- så det endte , lidt tilfældigt, med en ny til ham.

jeg har købt rigtig meget brugt udstyr til ham.

• #9   8. jul 2009 Altså nu skriver mange at I hellere vil have en go brugt end enbillig der er noget skrammel, men hvor dårlig er kvaliteten på de billigere? Er det ikke kun mærket der er forskellig? jeg ser da tit tilbud på barnevogne hvor man kan få barnevognen, madras, lift og alt mulig andet til en samlet pris på 4 eller 5000 kr... Men er det så af en dårligere kvalitet eller hvad? Nogen der har erfaringer med det?

• #10   8. jul 2009
    Christina - blev tante i nov til en dejlig dreng! .
    Tror ikke det er dårlig kvalitet som sådan.. Tror bare det kommer and på hvad folk vil ha..
    Jeg vil selv kun ha emmaljunga, og det er en dyr vogn..
    Ville aldrig købe en odder, det er jo os en dyr vogn.
    Så tror det kommer and på hvad man går op i..

Jeg sys f.eks at en odder er for stiv i stellet i forhold til en emmaljunga..

har ikke selv haft en billig, så kan ikke rigtig svare på om de er dårligt

• #11   8. jul 2009 Okay... Ja, det kan da godt være... Er ikke så meget inde i barnevognemoden smiley

• #12   8. jul 2009 når jeg skriver billig mener jeg dem til 1500-1995...............

min nye brio kostede også 3995,- for en samlet pakke og jeg ville aldrig give hverken 8000 el 10000 for en barnevogn. der er ( efter min mening) mange fine vogne i mellemklassen, som for de fleste ville opfylde behovet.

• #13   8. jul 2009 Bonnuie: Okay vidste ikke de kan fåes så billige...

• #14   8. jul 2009 (link fjernet)

her f.eks

Kommentér på:
hvor mange

Annonce