9. feb 2009 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 108
indbildt graviditet...? {{forumTopicSubject}}
Min krop er til synladende temmelig forvirret for tiden, og jeg er ved at gå amok over det...
Jeg havde en SA omkring den 25 Juni og jeg er til scanning igen den 2 Juli, hvor de fortæller at alt er ude og at jeg ud fra scanningen er på dag 4-5 i cyklus, har siden den dag taget ægløsningstest, og har endnu ikke fået et positiv resultat, kun en masse med 2 steger, hvor kontrol stregen er den tydligste...
Men siden i fredags har jeg haft mega kvalme og opstød, tog en test igår eftermiddags som var negativ og sagde så til mig selv, at jeg var ikke gravid, resten af dagen gik uden kvalme, men imorges da jeg står op, har jeg kvalme inden jeg overhovdet er kommet ud af sengen, tester derfor igen for lige at være sikker og den er stadig bragende negativ.
Min tanke er så lidt om jeg kan være indbildt gravid, fordi jeg virkelig ønsker en graviditet ?
Jeg kunner derfor godt tænke mig at høre om nogle af jer andre har været indbildt gravide, hvilke symptomer i havde og hvordan i kom ud af denne tanke igen ?
Synes bare det her er super træls
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
Men det kan jo også være at du ikke kan teste positivt endnu...prøv at vent lidt med en test til om en uge, og hvis du stadig føler dig gravid, så tag en test ved lægen...For det er heller sundt at tro du er gravid og ikke er det,...Det er bedre med en afklaring:)
Håber det bedste for dig:)
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men ved ikke om jeg fik symptomerne først, og så tænkte på graviditet hele tiden, eller om de kom pga mit ønske
indbildt graviditet...?