{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Øv... {{forumTopicSubject}}

Nu har mig og kæresten snakket lidt frem og tilbage, og vi (mest han) mener at det nok er bedst at vente lidt med projekt baby, indtil økonomien bliver lidt bedre... jeg har nu gået uden arbejde siden feb, og kan bare ik finde noget... derfor er jeg kun på kontanthjælp, og det er jo ik lige fordi det giver det helt store... jeg har en del gæld, så til sammen har vi ikke penge nok til at dække alle regninger... derfor mener han (nok også mig lidt) at det ville være meget dumt at få et barn ind i denne verden... så nu er det blevet besluttet at vi lægger det lidt på hylden indtil vi har fået lidt mere styr på alle regningerne og betalt lidt mere af min gæld af... og at jeg forhåbentlig har fået et arbejde.... Ved ik lige hva jeg vil med dette, men hold kæft hvor er jeg egentlig trist lige nu... havde sådan glædet mig, og nu er det bare drppet alligevel... Ved godt det nok også er den rigtige beslutning, men altså, hvornår er det overhovedet det rigtige tidspunkt at få børn på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv...
  • #1   29. jul 2009 Det tror jeg aldrig det er...vi var heller ikke klar overhovedet med en førstesal der var under opbygning og en masse andet men det gik nu alligevel..

  • #2   29. jul 2009 Nej vel... og jeg har det sådan lidt, at det er jo ikke fordi barnet kommer lige nu og her... vi skal jo først lave det, og så går der yderligere 9 måneder.... men det kan han kke se... nogen gange syns jeg bare han er for fornuftig... og det er jo ikke fordi han ikke vil alligevel, det er fx ham der går og kigger på baby ting, møbler og sådan når vi er ude i byen og handle.... men hvordan får jeg ham lige til at forstå det?

  • #3   29. jul 2009 Det er aldrig sjovt at stå uden job men når du bliver gravid er jeg sikker på at du også helst ville have overskud til at kunne købe de ting i gerne vil have..det er hamrende dyrt, også selvom man nøjes med mange brugte ting..kontanthjælp er noget skidt så jeg vil faktisk give din kæreste ret smiley i skal nok nå det og vær du bare glad for at du har fundet ham du gerne vil have børn med og at det er gengældt ikke mindst!

  • #4   29. jul 2009 Ja ved det godt.... er da helt sikkert også glad for at der i det mindste er en af os der er fornuftige... Og ja, jeg er vildt glad for at jeg har fundet ham jeg vil have børn med og giftes med, og selvf at det er gengældt smiley Håber bare snart at jeg har heldet med mig... Fortalte ham så også, (som jeg selv lige kom til at regne på idag) at jeg egentlig er gået 2 dage over tiden.... men så igen, kan jo ikke regne med at min mens er 100% regelmæssig endnu... selvf vil det være bedst at vente, men vi er så også blevet enige om at hvis den er der så skal vi nok få det til at funke... vil bare heller ik håbe for meget...

  • #5   29. jul 2009 Ej noget øv.. Kan godt forstå du er skuffet når det er noget man virkelig så inderligt har håbet og glædet sig til..
    Dernæst vil jeg sige.. Jeg er på kontanthjælp, min kæreste er på sygedagpenge, vi har hus, hund, bil og baby.. Christian har også en masse gæld, men Victoria har ALT det hun mangler.. Og vi har også fint med penge til tant og fjas.. Så det kan sagtens lade sig gøre.:)


  • #6   29. jul 2009 det skal også siges at kæresten er udlært og arbejder i bilka som områdeansvarlig... så hvis det skulle være skulle vi også nok få det til at løbe rundt... helt sikkert... men det tror han bare ik på....

  • #7   29. jul 2009 Herhjemme har vi heller ikke den store økonomi, jeg er på kontanthjælp og han er på SU..

    Vi har så boligstøtte oveni, før jeg fødte var det "sølle" 500 kr, men efter jeg fødte blev det til halvdelen af huslejen, så det er alligevel en del vi får, og det hjælper en del..

    Så fik jeg jo højere kontanthjælp, og han fik nogle ekstra klip..

    plus der så hver 3. måned kommer børnepenge..

    Vi mangler bestemt ikke noget, og jeg har endda råd til at købe en kat til 3800 smiley


  • #8   29. jul 2009 Tanja - du sku ik have råd til endnu en kat? smiley vi hr to killinger til salg... he he... Ej, men er glad for at høre at det ikke bare er mig der er alt for useriøs.... må bare se om jeg ikke kan få ham til at tro lidt mere på det....

    jessica- ja det er mega trist... så er ik i det bedste humør til aften....


  • #9   29. jul 2009
    Jeg synes din kæreste er meget fornuftig, og som du selv siger - lidt for fornuftig;) når det nu baby er meget højt på ønskelisten.. men det kan kun være en fordel at have økonomi til at betale alle ens udgifter og også så man har til lidt lommepenge, før baby kommer til verden.. For selvom man altid nok skal finde råd til babs, så ville det være ærgerligt, hvis man blev tvunget ud af sin bolig, eller noget i den stil, med en lille på armen.. smiley

    Men det er sq altid træls, at skulle sætte ens drømme i bero:( Hold humøret højt på vejen :o)


  • #10   29. jul 2009 ved du hvad... jeg er helt glad for at høre at I tænker lidt længere end bare til stor mave og lille baby - det er skide svært at sætte sine baby ønsker på stand by men det vidner om stor modenhed og det syntes jeg du skal have ros for.

  • #11   29. jul 2009 Mette - ja det vigtigste er jo at have tag over hovedet, især når der er en bebs... og mange tak... vil gøre alt for at få humøret lidt mere op....

    Bonnie - tak smiley er glad for lidt ros... man skal selvf tænke lidt logisk når det kommer til sådan en ting... og selvom jeg virkelig gerne vil have en baby, er det jo nok det smarteste at få lidt penge ind først...

    er glad for at høre alle jeres svar... mange tak smiley


  • #12   30. jul 2009 ja jeg er også godt klar over at vi nok vil kunne klare det, det er bare kæresten der ikke er overbevist.... Men måske handler det nok også bare om at hvis det sker så skal vi nok tage os rås til det, men når nu vi direkte planlægger det er det måske ik det bedste tidspunkt...

  • #13   30. jul 2009 Nini - hehe jo, men har ikke pladsen til så mange katte smiley

Kommentér på:
Øv...

Annonce