{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

hormonhelvede {{forumTopicSubject}}

ja så tog jeg mig lige en pause fra hormonhelvede. har nu forsøgt i snart tre år uden held. og det sidste halve år har det været med behandlinger. men hold kæft hvor bliver man bare for mystisk af det..og jeg har været konstant syg siden de øgede dosis. kaster op i et væk. ond i knolden og total hedeture..

så nu holder jeg altså en pause lidt.. trænger til at få min krop igen og have en normal tilværelse der ikke handler om sprøjter og scanninger og opkast.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hormonhelvede
  • #1   6. jun 2008
    Det lyder til at være en hård omgang :o///


  • #2   6. jun 2008 det er det også ind i mellem.... også derfor jeg snupper en pause.. for et år siden sagde vi at vi ville give det tre år -- så startede jeg i behandling og fik det ret slemt. også sagde jeg frem til nytår.. så trappede de dosis op og jeg fik det endnu værre. og nu er jeg ikke helt sikker på at jeg vil igang igen *gg*

  • #3   6. jun 2008 sidsel... jeg har været det samme igennem og havde lige som dig.... kan fortælle at hormonet, man får først er ude af kroppen om 8-10 år... jeg har ikke været i behandling i siden 2002 og har stadigvæk gener fra behandling.... vildt

  • #4   6. jun 2008 syntes nu jeg begynder at få det bedre... bare unfair at det ikke er alle der bliver syge af det.. hvorfor skulle det være lige mig *gg*

    lisbeth -- puha.. håber ikke at jeg vil kunne mærke eftervirkningerne så lang tid frem


  • #5   6. jun 2008 Min veninde var også igennem sådan en omgang, men hun fik da ikke alle de gener der.

    Det lyder utroligt man kan mærke det så mange år efter.....
    -Eller uhyggeligt næsten :o//


Kommentér på:
hormonhelvede

Annonce