Prøver i i hemmelighed?? {{forumTopicSubject}}
Ved jeres omgangskreds og famile at i prøver at blive gravide? Eller vil i hellere overraske dem??
Mine bedste veninder ved det, men min familie vil vi overraske.. synes bare efterhånden det er frustrerende at holde det hemmeligt. Vi har godt nok kun prøvet i 2 mdr, men jeg stoppede med p pillerne i vinters, for at de kom helt ud af min krop, og vi vidste vi ville starte her i sommers.. så psykisk har det været en hemmelighed i lang tid. Det har været svært, da min søster også fortalte hun var gravid, og jeg havde sådan lyst til at snakke med om graviditet og fortælle vi også snart ville igang..
Min kærestes familie spørger også nogle gange hvornår vi vi have barn.. og så stikker vi en hvid løgn.. at der går nok laaangt tid endnu. synes det er ved at være træls, for vi ved jo ikke hvornår det lykkedes os, men på den anden side glæder jeg mig også bare helt vildt til at overraske bedsteforældrene og onkler og mostre.
Hmm, det blev lidt langt.. sorry det kører lidt i hovedet på mig :o)
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
Jeg ville ikke fortælle det heller ikke før man er i uge 12 for min svigerinde har lige været gravid og fortalte det til alle i uge 3 men mistede desværre i uge 11+ og tror det var rigtig hårdt for dem at skulle rundt og sige det til alle... Specielt i en lile by er sådan noget ikke fedt. aldrig fedt selvf.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Men som min mor sagde til mig: (Før jeg blev gravid)
Når du engang bliver gravid, så må du aldrig holde det hemmeligt, for som jeg vil dele din glæde vil jeg også kunne dele din sorg, hvis der sker noget!!
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 127
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 205
Prøver i i hemmelighed??