{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Hmm hvad nu?? (meget langt sorry) {{forumTopicSubject}}

Det bliver nok en lidt længere historie, men har lige brug for lidt respons og for at få luftet mine tanker..

Her i den sidste mdrs har vi prøvet igen at blive gravid. Jeg har været meget afslappet og har ikke tænkt så meget på det, fordi jeg sidste mdr, var nærmest besat af at tænke på det. Ville ikke lade det psykiske påvirke denne gang selvom det var svært.
Nå, men på mandag skulle jeg gerne få mens, så derefter burde en test også kunne vise om det er lykkedes denne gang. Her den sidste uge er alle mine tanker om baby igen vendt tilbage. Jeg er så spændt og kan ikke tænke på andet.
For at få tankerne på afstand, tænkte jeg, jeg tager sku en test nu, som højst sandsynligt er negativ så tidligt. Og ja, det var den også. Det hjalp på det at få et visuelt billede af, at jeg må slappe lidt af, fordi det måske heller ikke lykkes denne gang.
Her for et par timer siden ligger jeg så i sofaen og med et splitsekund, for jeg vildt ondt i underlivet... som de værste værste mens-smerter. Jeg for helt tåre i øjnene for så ondt gør det. Jeg går lidt efter på toilet, og mens jeg sidder der kan jeg ikke lade vær med at lure til den test jeg tog om formiddagen, som ligger øverst i skraldespanden. Nu er der bare to streger.. eller nr to er meget meget utydlig!! men den er der!?
Hmm jeg kan jo selvfølgelig ikke regne med den, når den har ligget så mange timer... men kan ikke lade vær med at tænke på om jeg smed den for tidligt ud, eller ikke fik kigget den ordentligt.
Jeg prøver selvfølglig at teste om et par dage igen, men nu køre alle mine tanker rundt igen.. om der måske er en lille chance for den kan vise rigtigt??

Ville virkelig gerne ud med min oplevelse idag.. håber nogen vil skrive noget tilbage der kan hjælpe lidt :o)
Ellers hav en god aften :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm hvad nu?? (meget langt sorry)
  • #1   26. aug 2009 Uh ha kender din følelse alt for godt:) Det kan da godt være at den måske var svagt posistiv, fordi det stadig er så tidligt i forløbet... Sys du skal tage en på mandag igen hvis din mens ikke er kommet:)

Det skal nok gå det hele, det skal nok lykkedes hvis ikke nu, så inden for den nærmeste fremtid;) Held og lykke med det,....

Kærlige tanker her fra

• #2   26. aug 2009 Man skal aldrig se på dem når der er gået for lang tid da de ikke er sikre men prøv om nogle dage smiley

• #4   26. aug 2009 Normalt synes jeg at folk siger at hvis der er en streg, er det en streg, men ved ikke om den kan udvikle sig, fordi testen er "for gammel" altså hvis det er længe siden du tog den.

• #5   26. aug 2009 Jeg tog den mellem kl 10 og 11 i formiddags, så det er jo mange timer siden nu...

Jeg går aldrig tilbage til en fuser igen ;o)

• #7   26. aug 2009 Heidi N - Tak :o) Håber det samme sker for mig :o)

• #9   26. aug 2009 Nej selvfølgelig ikke :o) Jeg tager en om et par dage igen, så må jeg se ad. Men bliver mere skuffet nu, hvis den er negativ og jeg får min mens efter denne oplevelse, end hvis jeg bare havde ladet vær med at kigge på den igen :o(

• #10   27. aug 2009 Jeg lavede mere eller mindre samme nummer som dig, jeg testede en mandag eftermiddag (7dage før forventet mens) og regnede slet ikke med at den blev positiv, så jeg smed den mere eller mindre også ud med det samme.
    Dagen efter sagde min veinde til mig at hun synes jeg lige skulle teste igen, og så rent faktisk også kigge efter om testen blev positiv, og den gjorde den sørme, så måtte jeg jo også lige finde testen frem fra om mandagen af, og den viste også positiv, så det kan sagtens lade sig gøre smiley Er i dag 21+1

• #11   27. aug 2009 opretter lige en update.. i en ny tråd

Kommentér på:
Hmm hvad nu?? (meget langt sorry)

Annonce