{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

At prøve og prøve...og at lykkes {{forumTopicSubject}}

Som jeg tidl. har skrevet i et indlæg, er jeg også en af dem som ikke skulle kunne blive gravid, men hvor det lykkes alligevel. Igennem 10 år brugte jeg ingenting, og alligevel blev jeg ikke gravid. Jeg begyndte at studerer alternativ medicin, og talte med min lære om det.

Jeg gik til en kinesiolog, ( min lære ) som gav mig en del homeopatiske midler som jeg skulle tage for at rense æggestokkene ud, for div. samt hele min krop, som var overbelastet, derudover jeg fik en liste over kost som jeg skulle spise, og kost jeg skulle holde mig fra.

3 uger efter udrensningen blev jeg gravid... det var lidt spooky, for jeg havde lige været hos gynækologen, som havde scannet mig, og ikke fundet nogle æg, ligesom alle de andre gange. Så da jeg kom til ham på et senere tidspunkt ( 8 uger henne ) kunne han se fostret på scanningen, han var meget overrasket, og kom med en kommentar om at de jo godt vidste at kosten havde noget at sige... fnis ikke et ord om resten af den alternative behandling. *SS*

Under graviditeten skulle jeg så tage nogle dråber ( kinesiske svampe ) for ikke at aborterer, og for at gøre fostret stærkt... jeg ved ikke om det har virket, men jeg må sige at jeg inderst inde tror på det....Også fordi jeg kunne mærke en ændring i min krop.

Det er selvfølgelig en smagssag om man tror på det alternative, eller om man ønsker at prøve at gå den vej, når alt andet ikke lykkes, men jeg har det sådan at jeg hellere vil have naturlige produkter i min krop, end at fylde den med hormoner, og syntetisk stof. Og for mig lykkes det, da jeg åbenbart havde en ubalance i underlivet, og i kroppen, som kunne rettes op på den alternative måde....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At prøve og prøve...og at lykkes
  • #1   24. mar 2008 Skal lige siges at min kæreste også fik nogle homeopatiske dråber som han også skulle tage... ( ikke de samme som mig fnis )

• #4   24. mar 2008 Fnis.. Tillyke Thomas, det er det største i jeres liv i går imøde ;o)

Og ja jeg skrev lange stile i skolen.... og fik høje karakterer, så det var ikke helt spilt fnis.

held og Lykke til jer 3 ;o)

• #6   24. mar 2008 "BIP" hvor er jeg stavespasser for tiden... eller også er det bare fordi mine fingre er stivfrossene ;o) Jeg undskylder mine tastefejl...

Kommentér på:
At prøve og prøve...og at lykkes

Annonce