{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.217 visninger | Oprettet:

Svie ved vandladning men ikke betændel {{forumTopicSubject}}

For 3 uger siden havde jeg blærebetændelse ligesom så mange andre gange hver eneste år og da jeg var færdig med min pencilin kur begyndte jeg på at spise tranebær piller... Da jeg så stod op igår morges sved det da jeg tisser og jeg skyndte mig ud at købe æblejuice og urinvejsinfektionsteste, testen viste negativ og jeg drak en liter juice på en time som jeg har lært.. Det har intet hjulpet og jeg testede lige urinen igen her til morgen og den var stadig negativ, skal siges at disse tester har virket før på mig. Mit urin er helt uklar men ikke med smuldrer som det plejer ved en blærebetændelse. Jeg tisser HELE tiden, hver 1-2 timer... Jeg havde ÆL torsdag-fredag men det er da ALT for tidligt til at give nogen tegn allerede nu og har ikke haft det sådanne de 2 andre gange jeg var blevet gravid.

Jeg overvejer at ringe til vagtlægen idag men synes ikke rigtig det er noget han skal belemres med når nu jeg ikke er dødsyg og egen læge jo er åben i morgen, men hvad mener i ? Er der nogen der har prøvet det samme ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svie ved vandladning men ikke betændel
Kommentér på:
Svie ved vandladning men ikke betændel

Annonce