1.172 visninger
|
Oprettet:
Mon det snart bliver vores tur {{forumTopicSubject}}
Hej (:
Jeg er en uheldig vinder af pco . Øv Øv
Kæresten og jeg har prøvet lidt over et års tid på at få et barn, men det har ikke lykkes. Nu er jeg så blevet henvist til en gyn. som skal hjælpe mig ..
Er der nogen der har været igennem det samme ?
Nogen der kan fortælle mig hvorn såen noget forløber ?
Er der andre med pco, ? Som kan fortælle hvor lang tid det tog for dem .
- Harviljenihjertet
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
Jeg har også pco, opstartede for mange år siden behandling. Vi startede meget blidt ud, så fik nogle piller, for at se, om det kunne give et modent æg.. det hjalp ikk.. næste skridt ville have været indsprøjtninger, men gik så fra min daværende kæreste, så det er desværre begrænset, hvor meget erfaring jeg har ang det videre behandlingsforløb.. men man får tysisk enten piller eller indsprøjtninger for at modne æggene. Dernæst en ægløsningssprøjte, og så skal man enten på hjemmearbejde eller insemineres:-) det afhænger bl.a af sædkvaliteten..
Men allerførst bliver du jo nok formodentligt undersøgt, og din kæreste også.. de er ret vilde med at scanne os pco-damer for at se, hvordan og hvorledes æggene udvikler sig.. scanningen er oftest indvendigt. Det er ikk ubehageligt, men så er du forberedt:-)
Det blev en lang smøre, ved ikk, om det var noget, du søgte efter i dit spørgsmål??:-)
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 190
Jeg er blevet scannet før ved en gyn. hvor de kunne se æggene osv . er det såen en scaning du mener :)?
apr 2008
sep 2009
apr 2008
sep 2009
apr 2008
sep 2009
Jeg ansøger dig lige om venskab hvis det ok , Så er du da lidt nemmere at finde :0)
Mon det snart bliver vores tur