{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Anne J
Anne J
Tilmeldt:
20. jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154

Ægdonor ??? {{forumTopicSubject}}

Min veninde spurgte igår om ikke jeg ville være ægdonor for dem. Hun er gået i meget tidlig overgangsalder og kan derfor ikke selv blive gravid via. naturlig metode, og derudover har en en genetisk problem der gør at hun i tilfælde af tvillinge graviditet er der 50 % chance for at 1 af børnene dør. Da hun har været udsat for dette vil de jo gerne undgå dette igen, og da hun nu er kommet i overgangsalderen vil hun gerne have ægdonation. Dette kan jeg godt følge dem i og jeg overvejer det meget kraftigt, men jeg kan ikke finde noget på nettet om at give direkte til dem, og at dem der så ikke kan bruges bliver brugt til andre.
Så mit spørgsmål er kan jeg give direkte til dem eller skal det bare være anonym?
Som skrevet så overvejer jeg det meget kraftigt, må nok indrømme at i sidste ende gør det ikke mig noget ikke at kunne give direkte til dem, men jeg vil jo gerne hjælpe dem alt det jeg kan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ægdonor ???
  • #2   31. okt 2009 prøv at ringe til en fertilitetsklinik og forhør dig.. smiley
    Tror der er nogle meget speciele regler ang. ægdoner...

    Blev selv spurgt om jeg ville doner æg, da jeg var i behandling...


  • #4   31. okt 2009 Mike&Mille S: Ja det vil nok blive noget specielt noget at vide det er ens æg der er blevet til noget så stort som et barn i andres hænder : ) Men de to fortjener virkeligt at få alt den hjælp de kan, og man kan mærke kærligheden imellem de to når man er i nærheden: ) Og jeg tror det er noget andet når man ikke selv har haft den lille inde i maven og mærke spark osv.

    K & T *8+1* .oO( TERMIN 11.06.2010. ): Jeg får min veninde til at undersøge det, i næste uge: )


  • #5   31. okt 2009 K & T *8+1* .oO( TERMIN 11.06.2010. ): Tak den forklarede jo lige at man ikke kan give direkte til nogen bestemte. Men så må jeg jo bare håbe de kommer mellem dem der evt. får : )

  • #7   31. okt 2009 At være anonym gør mig ikke noget, for så kan jeg jo ikke sige med sikkerhed at det er mit æg der er blevet til en skønt barn ; )
    Men min veninde skal til nogle scanninger i en anden forbindelse i morgen og hun vil lige spørge derinde : )

    Jamen jeg kender flere der kæmper med at blive gravide og jeg selv der har de to skønneste unger er jo kæmpe stolt af dem uanset hvad de laver ; ) Og jeg ved jeg har meget nemt til at blive gravid. Selv er jeg ikke færdig med at få børn, vil meget gerne have to mere. Men det skal ikke forhindre mig i at hjælpe andre.
    De fleste kvinders drøm er jo at føde deres egne børn, hvilket jeg kun kan give dem ret i, og kan jeg hjælpe ja så gør jeg det gerne : )

    Manden har også sagt at kan det hjælpe andre så er det i orden med ham : )


Kommentér på:
Ægdonor ???

Annonce