{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Skal nu i behandling {{forumTopicSubject}}

Åhh jeg er så lettet. Fik et opkald fra sygehuset i dag at jeg kan starte reagensglas behandling d. 23/11.

Første gang blev jeg afvist og troede også jeg ville blive denne gang. Så jeg har været så ked siden jeg fik min mens i lørdags og har slet ikke kunne hænge sammen.

Nu har vi også prøvet i 1,5 år så synes det er ved at være SÅ hårdt.

Er begyndt at gå til akupunktur og her fik jeg afvide at jeg havde det der hed Kold Livmor - dvs at ægget ikke kan sidde sig fast. Så det vil jeg blive ved med at gå til..

Ja jeg skulle bare lige have lettet mit hjerte da jeg ikke har fortalt andre det end min mor. det er SÅ hårdt at gå med for sig selv, men orker ikke at alle mine veninder skal have det afvide...

Så nu håber jeg dælme det lykkedes...:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal nu i behandling
  • #1   2. nov 2009 dejligt du kan få lov nu, ønsker jer alt mulige held og lykke med det hele

• #2   2. nov 2009 Det er da dejligt at der endelig sker noget, så må vi krydse fingre for det lykkes i 1. hug så du ikke skal igennem flere behandlinger end nødvendigt.

Vi fik også vores søn for 10 mdr siden ved reagensbeh. og skal i eftermiddag til samtale i det private for at komme igang med nr 2 ;O)

Pøj pøj med det!

• #4   2. nov 2009 Jo tak - har vist brug for lidt held og lykke føler jeg.

Bianca - kan du huske hvor stor sansynligheden er for at det går positivt??

• #5   3. nov 2009 I går på priv. hosp fik vi at vide at sandsynligheden er 50%. Synes ikke det er meget..... mente det var mere, omkring 70%
    Men det er måske 70% der ender med at blive gravide efter de 3. forsøg og 50% der ender med at få et barn ud af det inden forsøgene er opbrugt. Det går jo galt nogen gange....
    Synes det er for lidt :o/
    Men vi må håbe.. han sagde til os i går, at det selvfølgelig er et godt tegn at det er lykkedes for os før at få et barn, så jeg har været gravid og fuldført en graviditet uden problemer, men alligevel giver det ikke større chance end 50%....
    Har bare slet ikke lyst til det hormon helvede igen... jeg hader at fylde mig med det skidt.
    Men vi vil købe 3 forsøg i det private og bruge alle de muligheder vi kan tage og lykkes det ikke skal jeg ikke have flere hormoner i dette liv...

• #6   3. nov 2009 Ok - jeg kan se i den folder jeg har fået med hjem står der faktisk kun 40 % chance for at blive gravid.

Blev du gravid på dit første forsøg på sygehuset eller hvordan? har du ikke flere æg liggende i fryseren der ud du kan bruge?

jeg har det præcis på samme måde med de hormoner - jeg bliver mærkelig af dem:)

krydser fingre for dig - hvornår skal i igang på privat klinik så??

• #7   3. nov 2009 Nej vi har ikke flere æg desværre.
    De tog 6 ud og 5 blev befrugtet ( feb. 2008) og 1 blev lagt tilbage og 2x2 i fryser.
    Det blev til biokemisk grav. så de tøede 2 op i april 2008. Det ene overlevede og det er vores søn Magnus der er født nytårsaften.
    Så tøede de de sidste 2 op for 3 uger siden og de overlevede begge. Men ingen satte sig fast desværre så nu er det slut i det offentlige.

Vi starter på privat hosp når jeg får mens næste gang, om 4 uger. Så satser på æg ud ca midt i dec og så vil vi have en god julegave i år :o)
    igen....sidste år havde jeg termin 22. dec så der gik vi jo spændt og ventede og ventede, men han kom til nytåret..

• #8   3. nov 2009 Åhh hvor synd for jer - så håber jeg dælme at det går godt for jer nu i skal til at betale selv.

Men uanset hvad er i heldige at have jeres guldklump nu så må vi bare håbe det vil sidde sig fast igen.

Jeg har lige fået mine datoer sendt i dag. Jeg skal starte næsesprey d. 23 nov og scannes og starte indsprøjtninger d. 7/12 - så jeg må desværre være tålmodig julen og nytår over nok...

Vi undersøgte også privat hospital da jeg ikke orkede at blive afvist, men priserne steg lige da vi skulle til og det lå så på 50.000 kr - for 3 gange. Er det også ca. det i skal af med??

Jeg håber ihvertfald det bedste for jer:)

Vh Malene

• #9   4. nov 2009 Tak:o)
    Ja hvis vi går igang her om 4 uger når jeg får mens igen, kommer vi også til at gå i spænding julen over...om alt går vel med æg og befrugtning mv.
    Jeg skal i kort hormon beh. så heldigvis kun ca to uger. Start ved mens og så æg ud ca 2 uger efter. Så om alt er vel er det ca jul til testtid...orker det ærlig talt næsten ikke. Synes jeg var nervevrag her sidste gang. Værre end forrige gang....
    Vi skal give 39.000kr for 3 forsøg. Og så medicin oveni selvf. Men har allerede brugt så mange penge i år, at det ikke kommer til at koste ret meget fra nu af.
    Spændende med jeres jule sjov også, glæder mig til at følge dig og høre hvordan det skrider fremad :o)

Kommentér på:
Skal nu i behandling

Annonce